نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۶

حضور بازیگران بیشتر در پر هزینه ترین فیلم تاریخ نتفلیکس

نتفلیکس از اضافه شدن بازیگران بیشتری به فیلم The Gray Man به کارگردانی برادران روسو و با بازی رایان گاسلینگ و کریس ایوانز خبر داده است.

تیر ماه امسال بود که شبکه نتفلیکس از همکاری با جو و آنتونی روسو، کارگردانان فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) برای ساخت فیلم The Gray Man (مرد خاکستری) خبر داد و در ادامه نتفلیکس تایید کرد که در این فیلم قرار است شاهد حضور رایان گاسلینگ در نقش پروتاگونیست اصلی و کریس ایوانز در نقش‌ آنتاگونیست اصلی باشیم. طبق اطلاعات منتشر شده، فیلم The Gray Man با بودجه‌ای بیش از ۲۰۰ میلیون دلار تولید و منتشر خواهد شد تا این فیلم اکشن به پر هزینه‌ترین فیلم تاریخ شبکه نتفلیکس تبدیل شود.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به جمع بازیگران این فیلم اکشن و مورد انتظار اضافه شده‌اند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، بیلی باب تورنتون، بازیگر برنده ۲ جایزه گلدن گلوب برای بازی در سریال Fargo به‌همراه سریال Goliath و نویسنده برنده جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه فیلم Sling Blade، به‌همراه رگه-جین پیج با سابقه بازی در سریال Bridgerton و الفری وودارد با سابقه بازی در فیلم ۱۲ سال بردگی، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم The Gray Man اضافه شده‌اند.

رگه-جین پیج، بیلی باب تورنتون و الفری وودارد

علاوه‌بر گاسلینگ، ایوانز، تورنتون، جین پیج و وودارد، پیش از این شاهد تایید حضور بازیگرانی دیگری چون آنا د آرماس، جسیکا هنویک، واگنر مورا، دنوش و جولیا باترز در فیلم The Gray Man بودیم. فیلم The Gray Man براساس رمانی به همین نام اثر مارک گرینی ساخته می‌شود که داستان کورت جنتری، مامور عملیاتی سابق سازمان CIA را دنبال می‌کند که به مرد خاکستری شهرت یافته است. گاسلینگ نقش جنتری را در فیلم بر عهده دارد که توسط لوید هانسن با بازی ایوانز، تحت تعقیب است. 

علاوه‌بر کارگردانی، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Gray Man بر عهده جو روسو است که کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی که پیش از این در فیلم Avengers: Endgame و فیلم Avengers: Infinity War با برادران روسو همکاری کرده بودند، به اصلاح فیلمنامه کمک خواهند کرد. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Gray Man طی ماه جاری میلادی در لس آنجلس آغاز خواهد شد و سپس در بهار ۲۰۲۱ مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن به اروپا منتقل خواهد شد.

انتظار می‌رود فیلم The Gray Man در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس منتشر شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده