نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۹

آنا د آرماس به رایان گاسلینگ و کریس ایوانز در فیلم The Gray Man ملحق شد

آنا د آرماس جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با نتفلیکس به جمع بازیگران فیلم The Gray Man به کارگردانی برادران روسو و با بازی رایان گاسلینگ و کریس ایوانز اضافه می‌شود.

تیر ماه امسال بود که شبکه نتفلیکس از همکاری با جو و آنتونی روسو، کارگردانان فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) برای ساخت فیلم The Gray Man (مرد خاکستری) خبر داد و در ادامه نتفلیکس تایید کرد که در این فیلم قرار است شاهد حضور رایان گاسلینگ و کریس ایوانز در نقش‌های اصلی باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این فیلم اکشن و مورد انتظار اضافه شده است. نتفلیکس اعلام کرد که آنا د آرماس که پیش از این با گاسلینگ در فیلم Blade Runner 2049 و با ایوانز در فیلم Knives Out هم‌بازی بوده، به جمع بازیگران فیلم The Gray Man ملحق شده و قرار است نقش اصلی زن این فیلم اکشن را بازی کند.

رایان گاسلینگ و کریس ایوانز

فیلم The Gray Man براساس رمانی به همین نام اثر مارک گرینی ساخته می‌شود که داستان کورت جنتری، مامور عملیاتی سابق سازمان CIA را دنبال می‌کند که به مرد خاکستری شهرت یافته است. گاسلینگ نقش جنتری را در فیلم بر عهده دارد که توسط لوید هانسن با بازی ایوانز، تحت تعقیب است. علاوه‌بر کارگردانی، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Gray Man بر عهده جو روسو است که کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی که پیش از این در فیلم Avengers: Endgame و فیلم Avengers: Infinity War با برادران روسو همکاری کرده بودند، به اصلاح فیلمنامه کمک خواهند کرد. برادران روسو به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارند و شرکت AGBO وظیفه تولید فیلم را بر عهده خواهد داشت. 

طبق اطلاعات منتشر شده، فیلم The Gray Man با بودجه‌ای بیش از ۲۰۰ میلیون دلار تولید و منتشر خواهد شد تا این فیلم به پر هزینه‌ترین فیلم تاریخ شبکه نتفلیکس تبدیل شود. انتظار می‌رود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Gray Man از بهار ۲۰۲۱ آغاز شود. همچنین این فیلم به اثری اکشن و مهیج توصیف شده که پتانسیل تبدیل شدن به مجموعه‌ای مشابه جیمز باند را دارد و طبق گفته برادران روسو، این فیلم نسخه واقع‌گرایانه‌تر فیلم Captain America: The Winter Soldier است. طبق گفته برادران روسو مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Gray Man در چندین کشور مختلف انجام خواهد شد.

برادران روسو در فرش قرمز فیلم Avengers: Infinity War

برادران روسو پیش از این همکاری موفقی با نتفلیکس در فیلم Extraction با بازی کریس همسورث، داشته‌اند که ساخت دنباله این فیلم اکشن تایید شده و جو روسو وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. آرماس پیش از این با نتفلیکس در آثاری چون فیلم Wasp Network و فیلم Sergio همکاری کرده بود و فیلم Blonde، دیگر فیلمی است که آرماس و نتفلیکس در آن همکاری کرده‌اند. از دیگر فیلم‌های آینده آرماس می‌توان به فیلم No Time to Die و فیلم Deep Water اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده