نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۵

ساخت سریال انیمیشنی براساس بازی DOTA توسط نتفلیکس

طرفداران Dota می‌توانند به‌زودی شاهد ماجراجویی‌های شخصیت‌های این بازی در انیمیشن نتفلیکس باشند.

نتفلیکس (Netflix) در ادامه‌ی تولید و پخش سریال‌های انیمیشنی متنوع خود، این‌بار به سراغ انیمیشنی براساس بازی Dota رفته و قرار است ماجراهای شخصیت‌های این بازی محبوب شرکت ولو (Valve) را در قالبی متفاوت نمایش دهد.

بازی Dota یا Defense of the Ancients در سال ۲۰۰۳ به‌عنوان مادی برای بازی Warcraft 3 عرضه شد و توانست خیلی زود به موفقیتی کم‌نظیر دست پیدا کند؛ به‌طوری‌که می‌توان محبوبیت سبک MOBA را تا حد زیادی با این اثر مرتبط دانست. بعدها شرکت ولو تصمیم به ساخت نسخه‌ی دوم این بازی گرفت و Dota 2 درحالی خلق شد که هنوز هم بعد از گذشت سال‌ها، جایگاه بالای خود را بین علاقمندان حفظ کرده است.

اکنون نتفلیکس قصد دارد در قالب یک انیمیشن هشت قسمتی به نام Dota: Dragon's Blood به سراغ روایت داستان‌هایی از این اثر برود؛ انیمیشنی که در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۱ (۵ فروردین ۱۴۰۰) پخش خواهد شد و در توضیح داستان آن می‌خوانیم:

«Davion، شوالیه‌ی اژدهای معروف که زندگی خود را وقف ازبین‌بردن پلیدی‌های عالم کرده است، در راه مأموریت خود به یک Eldwurm باستانی و قدرتمند برخورد می‌کند و همین‌طور شاهزاده‌ای به نام Mirana که مأموریتی مخفی را پشت‌سر می‌گذارد؛ اتفاقاتی که باعث می‌شوند Davion وارد ماجراهایی شود که حتی از چیزی که پیش‌بینی می‌کرده هم عظیم‌تر خواهند بود.»

دانلود ویدیو از آپارات

نتفلیکس در این سال‌ها سرمایه‌گذاری زیادی روی سریال‌های انیمیشنی کرده و دراین‌میان انیمیشن‌های برگرفته از بازی‌های ویدیویی هم سهم پررنگی پیدا کرده‌اند. باید دید بعد از موفقیت‌های سریال Castlevania، این‌بار در Dota: Dragon's Blood شاهد چه ماجراهایی خواهیم بود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده