نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۵

پیوستن بازیگر It به جمع بازیگران فیلم Dungeons and Dragons

هیو گرانت، بازیگر فیلم The Gentlemen برای بازی در نقش منفی اصلی و سوفیا لیلیس، بازیگر فیلم It به جمع بازیگران فیلم Dungeons and Dragons اضافه شده‌اند.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، فیلمی لایو اکشن براساس مجموعه بازی Dungeons and Dragons (سیاه چاله‌ها و اژدهایان) توسط پارامونت، هاسبرو و eOne در دست ساخت است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به جمع بازیگران این فیلم لایو اکشن اضافه شده‌اند. در ابتدا مشخص شد که هیو گرانت برای بازی در نقش شرور و منفی اصلی به جمع بازیگران فیلم Dungeons and Dragons اضافه شده است و همزمان با گرانت، سوفیا لیلیس دیگر بازیگر جدیدی است که خبر حضور آن در این پروژه شنیده شد.

بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش لیلیس در دسترس نیست و علاوه‌بر گرانت و لیلیس، پیش از این شاهد اضافه شدن بازیگران دیگری چون کریس پاین، میشل رودریگز، جاستیس اسمیت و رگه-جین پیج، به فیلم Dungeons and Dragons بودیم. وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده جاناتان گلداستاین و جان فرانسیس دالی، کارگردانان فیلم Game Night خواهد بود که علاوه‌بر کارگردانی، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم سیاه چاله‌ها و اژدهایان را نیز بر عهده دارند.

بازی Dungeons and Dragons

بازی‌های دنیای D&D به نبردهای بزرگ، جست‌وجو برای به‌دست آوردن آیتم‌های باارزش، همکاری قهرمانان با یکدیگر و وجود نژادهای مختلف مانند انسان، الف، اُرک و سایر موجودات افسانه‌ای شهرت دارد که قابل انتظار است در دنیای فیلم و سریال نیز شاهد به تصویر کشیدن بخش زیادی از آن باشیم. لیلیس بیشتر برای بازی در نقش بورلی مارش در فیلم It شناخته می‌شود و از دیگر کارهای شناخته شده وی می‌توان به سریال Sharp Objects، فیلم Nancy Drew and the Hidden Staircase، فیلم Uncle Frank، فیلم Gretel & Hansel و سریال I Am Not Okay with This اشاره کرد.

گرانت که این روزها بیشتر برای بازی در سریال The Undoing شناخته می‌شود و بازی وی با تحسین زیادی همراه بوده و توانسته برای این سریال شبکه HBO نامزد دریافت جایزه از مراسم‌های معتبری هم شود، این روزها مشغول بازی در فیلم Five Eyes به کارگردانی گای ریچی است. گرانت و ریچی پیش از این در فیلم The Man from U.N.C.L.E و اخیرا فیلم The Gentlemen نیز همکاری کرده بودند. از دیگر کارهای گرانت می‌توان به فیلم Four Weddings and a Funeral، سریال A Very English Scandal و فیلم Paddington 2 اشاره کرد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده