نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۴

سریال Superman and Lois برای فصل دوم تمدید شد

سریال Superman and Lois با بازی تایلر هوچلین و الیزابت تالک که پخش آن به‌تازگی از شبکه The CW آغاز شده، برای فصل دوم تمدید شد.

مدت کمی از شروع پخش سریال Superman and Lois (سوپرمن و لوئیس) از شبکه The CW می‌گذرد، اما از همین حالا ساخت فصل دوم این سریال تایید شده است. در حال حاضر فقط دو اپیزود از این سریال هفتگی پخش شده و این در حالی است که در زمان اعلام این خبر، حتی اپیزود دوم سریال هم پخش نشده بود. به‌نظر می‌رسد که مدیران شبکه The CW از بازخوردهای قسمت اول Superman and Lois کاملا راضی هستند و به همین دلیل تصمیم گرفته‌اند که خیلی زود سریال را برای فصل دوم هم تمدید کنند. مارک پدوویتز، مدیرعامل شبکه The CW، روز گذشته با اعلام خبر ساخته شدن فصل دوم این سریال گفت:

«شروع فوق‌العاده سریال سوپرمن و لوئیس که روی چند پلتفرم مختلف، هم به روش کابلی و هم استریمی اتفاق افتاد، شاهدی بر خلاقیت کار سنگین و همچنین فداکاری افراد با استعدادی است که به‌صورت خستگی ناپذیر، جلو و پشت دوربین فعالیت می‌کنند؛ مخصوصا با شرایط سخت و چالش‌برانگیزی که در آن به سر می‌بریم. ما بسیار خوشحالیم که دو سریال کاملا جدید و موفق یعنی Superman and Lois و Walker را در اختیار داریم که هر دو هم برای فصل بعدی تمدید شده‌اند. درکنار اینها ۱۱ سریال دیگر ما هم هستند که جایگاه ما را برای آنکه بتوانیم در فصل بعدی نیز با قدرت ادامه بدهیم، تثبیت می‌کنند.»

شخصیت های سریال سریال Superman and Lois

سریال Superman and Lois که تایلر هوچلین و الیزابت تالک بازیگران اصلی‌اش هستند، با روش Straight-to-Series برای شبکه The CW ساخته شد. در این روش، شبکه پخش‌کننده سریال، به‌جای آنکه یک اپیزود اولیه (پایلوت) از سریال مورد نظر را بسازد و سپس با بررسی بازخوردها نسبت به ادامه آن تصمیم‌گیری کنند، کل فصل را به‌صورت یک‌جا می‌سازد و با زمان‌بندی مشخص، اقدام به پخش اپیزودها می‌کند. سال گذشته سریال Walker نیز به همین روش در شبکه The CW ساخته شد. اگرچه مارک پدوویتز یکی از طرفداران شیوه پایلوت‌سازی برای سریال‌ها است، اما امتحان کردن روش Straight-to-Series تا به اینجا برای شبکه The CW موفقیت‌آمیز بوده و به همین دلیل آن‌ها قصد دارند ریبوت سریال The 4400 را هم که پخش آن از نیمه دوم سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود، به همین شیوه بسازند.

براساس آمارهای منتشر شده، اپیزود اول سریال سوپرمن و لوئیس حدود ۱.۷۵ میلیون بیننده داشت. این اپیزود ۹۰ دقیقه‌ای (که شامل ۳۰ دقیقه ویژه بود) رکوردهای زیادی به جا گذاشت. برای مثال بعد از کراس‌اور Crisis on Infinite Earths در سال ۲۰۱۹، سریال سوپرمن و لوئیس بیشترین تعداد بیننده در یک روز را در بین تمام سریال‌های The CW که براساس کمیک‌های DC ساخته شده‌اند، به نام خودش ثبت کرد. این شبکه همچنین اعلام کرده که تاکنون هیچ کدام از سریال‌های جدیدش در روز اول، این تعداد بیننده نداشتند.

شبکه The CW در سال ۲۰۰۶ با سرمایه‌گذاری مشترک دو شرکت CBS و برادران وارنر راه‌اندازی شد و دو حرف CW هم مخفف نام همین دو شرکت هستند. تاکنون سریال‌های زیادی از دنیای دی‌سی در شبکه The CW پخش شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به The Flash و Batwoman و همچنین Legends of Tomorrow اشاره کرد. باتوجه‌به سرمایه‌گذاری روی سریال‌های جدیدی مثل Superman and Lois و همین‌طور سریال Naomi، مشخصا شبکه The CW قصد دارد دور تازه‌ای از سریال‌ها با محوریت شخصیت‌های DC را آغاز کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده