نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

مدت زمان نخستین قسمت سریال Superman and Lois اعلام شد؛ تأخیر در پخش سریال The Flash

سریال Superman and Lois با یک رویداد آغازین ۲ ساعته کارش را شروع می‌کند که شامل اولین قسمت آن با طول ۹۰ دقیقه و یک قسمت ویژه نیم ساعته است.

شبکه‌ی The CW اعلام کرد که سریال Superman and Lois (سوپرمن و لوئیس) کار خود را با یک رویداد آغازین مفصل ۲ ساعته در تاریخ ۲۳ فوریه (۵ اسفند) شروع خواهد کرد که شامل پخش نخستین اپیزود آن با طول ۹۰ دقیقه در ساعت ۴:۳۰ دقیقه به وقت تهران و قسمت ویژه‌ی نیم ساعته‌ی آن با نام Superman and Lois: Legacy of Hope (سوپرمن و لوئیس: باقیمانده‌ی امید) در ساعت ۶:۰۰ دقیقه به وقت تهران است. به همین خاطر پخش اولین اپیزود فصل هفتم سریال The Flash (فلش) یک هفته به تأخیر افتاده است و انتظار می‌رود که در تاریخ ۲ مارس (۱۲ اسفند) روی آنتن برود. همچنین برنامه‌‌ی Superman and Lois: Legacy of Hope از نیم نگاه‌ها، مصاحبه با بازیگران تازه‌ترین سریال Arrowverse (دنیای کماندار) و گفت‌وگو با مهمانان ویژه درباره‌ی میراث مرد پولادین تشکیل شده است.

تایلر هوچلین در نقش کلارک کنت، الیزابت تالوک در نقش لوئیس، جردن الساس در نقش جاناتان کنت، الکس گارفن در نقش جردن کنت، دیلن والش در نقش ژنرال لین، امانوئل چریکی در نقش لانا لنگ، اریک والدز در نقش کایل کاشینگ، وله پارکس در نقش استرنجر، ایندی ناوارت در نقش سارا کاشینگ، استیسی فاربر در نقش لزلی لار و سوفیا هاسمیک در نقش کریسی بپو از بازیگرانی هستند که در سریال Superman and Lois به ایفای نقش می‌پردازند. هوچلین نقش سوپرمن را اولین‌بار در فصل دوم سریال Supergirl (سوپرگرل) ایفا کرد و سپس این نقش را در کراس‌اور Elseworlds (جهان‌های دیگر) تکرار کرد که در آن شاهد ایفای نقش لوئیس توسط الیزابت تالوک بودیم. هر دو آن‌ها در جدیدترین کراس‌اور «دنیای کماندار» با نام Crisis on Infinite Earths (بحران در زمین‌های بیکران) نیز حضور داشتند.

تاد هلبینگ، شورانر سابق سریال The Flash وظیفه‌ی خلق و نگارش فیلم‌نامه‌ی سریال Superman and Lois را برعهده داشت و درکنار گرگ برلانتی، سارا شکتر و جف جانز از شرکت «برلانتی پروداکشنز» به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کند. فیلم‌برداری قسمت آزمایشی این سریال درام پس از شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد و اکنون بدون نیاز به پایلوت در ۱۳ قسمت تولید و پخش می‌شود. سریال «سوپرمن و لوئیس» در مرکز حوادث به ماجراهای کلارک و لوئیس می‌پردازد که با استرس‌ها، فشارها و پیچیدگی‌های زندگی در جامعه‌ی امروزی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. به عبارت بهتر، این سریال با نمایش‌های مرد پولادین-محور قبلی تفاوت‌هایی خواهد داشت که باعث تمایز آن با نمایش‌های پیشین می‌شود. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده