نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

حضور بازیگر نقش کودکی گامورا در فیلم Borderlands

آریانا گرینبلت بازیگر نقش کودکی شخصیت گامورا در فیلم Avengers: Infinity War به جمع بازیگران فیلم اقتباسی Borderlands از استودیوی لاین‌گیت پیوست.

آریانا گرینبلت در فیلم اقتباسی بوردرلندز نقش کاراکتر تاینی تینا (Tiny Tina) را برعهده خواهد داشت. کیت بلانشت، کوین هارت، جیمی لی کورتیس و جک بلک از دیگر هنرمندانی هستند که در بوردرلندز نقش آفرینی می‌کنند. مجموعه بازی‌های Borderlands از استودیوی Gearbox Software و شرکت 2K، یک بازی شوتر اول شخص است که حول محور سفرهای یک گروه به سیارات دور دست در جستجوی اموال و تکنولوژی فضایی‌ها روایت می‌شود.

تاینی تینا در داستان‌های بوردرلندز یک دختر ۱۳ ساله است که متخصص مواد منفجره محسوب می‌شود. کیت بلانشت نقش کاراکتر لیلیث را برعهده دارد و هارت در نقش رولند نقش آفرینی می‌کند. جیمی لی کورتیس بازیگر کهنه‌کار آمریکایی نیز به‌عنوان دکتر تانیس، دانشمند و باستان شناس داستان فیلم حضور دارد.

شخصیت Tiny Tina

الی روث (Eli Roth) کارگردان فیلم Borderlands در بیانیه‌ای که در این خصوص منتشر کرده می‌نویسد:

«آریانا از استعداد‌های تازه و فوق‌العاده‌ی سینما است که تا همین الان هم با بسیاری از همکاران من کار کرده و همه از او تعریف و تمجید کردند. او در مصاحبه‌ی استخدامی خود همه‌ی ما را تحت تأثیر قرار داد و من بی‌صبرانه منتظرم تا او نقش دیوانه‌وار و غیرقابل پیش‌بینی تاینی تینا را به صفحه‌ی سینما بیاورد. او قرار است مثل یکی از نارنجک‌های تینا، سینما را منفجر کند.»

گرینبلت پیش از این در سریال تلویزیونی Stuck in the Middle از کانال دیزنی حضور داشته و در فیلم Avengers: Infinity War نیز نقش کودکی Gamora را برعهده داشت. او سال گذشته و در فیلم The One and Only Ivan دیزنی بار دیگر نام خود را سر زبان‌ها انداخت و بعد از آن در اثر پساآخرالزمانی پارامونت با عنوان Love and Monsters حضور پیدا کرد. از میان سایر آثاری که گرینبلت در آن‌ها حضور خواهد داشت می‌توان به فیلم موزیکال In the Heights از استودیوی برادران وارنر اشاره کرد که در تاریخ ۱۸ ژوئن اکران خواهد شد. وی همچنین در انیمیشن The Boss Baby: Family Business دریمورکز نیز صداپیشگی کرده است.

کرگ میزین نویسنده فیلمنامه Borderlands بوده و شرکت Arad Productions به همراه Picturestart تولید کننده این پروژه خواهند بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده