// یکشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

شبکه‌ فاکس قصد دارد تا سریال Minority Report را پاییز امسال به نمایش درآورد

به صورت رسمی اعلام شده است که شبکه‌ی فاکس قصد دارد تا فیلم موفق Minority Report (گزارش اقلیت) را این‌ بار در قالب سریال تلویزیونی به نمایش بگذارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیلم سینمایی Minority Report در سال ۲۰۰۲ به کارگردانی استیون اسپیلبرگ منتشر شد و توانست بازخورد‌های خارق‌العاده‌ای را از سوی منتقدین و مخاطبان بدست آورد. در آن فیلم دو بازیگر سرشناس به نام‌های تام کروز و کالین فارل ایفای نقش کردند. این فیلم در سال ۲۰۰۲ فروشی معادل ۳۵۸ میلیون دلار را تجربه کرد و نامزد دریافت اسکار برای بخش تدوین صدا شد.حال سریال تلویزیونی این اثر قرار است توسط تیم فیلم‌سازی امبلین اینترتینمنت که مؤسس آن خود اسپیلبرگ بوده،‌ ساخته می‌شود.

داستان این سریال ۱۰ سال پس از پایان Pre-crime ( واژه ابداع شده توسط نویسنده فیلیپ کی دیک به معنای ” جنایات هنوز مرتکب نشده”) روایت می‌شود و یکی از ۳  آینده‌نگرها با انسانی عادی دست و پنجه نرم می‌کند. اما همچنان توسط الهام‌هایی که از آینده به او می‌شود، مورد حمله قرار می‌گیرد. نقش اصلی سریال یک زن کاراگاه به نام مگان گود است که به یک آینده‌نگر (استارک استند) کمک می‌کند تا از هنرش برای مبارزه با جرم و جنایت استفاده کند. استند پیش از آشنا شدن با مگان گود تلاش می‌کرد تا از آینده‌اش مطلع شود. هسته‌ی اصلی فیلم درباره‌ی آگاهی از آینده است.

البته باید امیدوار باشیم که شبکه‌ی فاکس بخش این سریال را لغو نکند، زیرا این شبکه سابقه‌ی درخشانی در لغو پخش سریال‌هایی مانند Almost Human را در کارنامه دارد. به نظر شما این سریال می‌تواند تا حدودی به موفقیت‌های فیلم سینمایی اسپیلبرگ دست پیدا کند؟ نظرات خود را پیرامون این خبر با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Engadget


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده