نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶

انتخاب بازیگران سریال جدید استیون اسپیلبرگ و تام هنکس

آستین باتلر و کلوم ترنر برای نقش‌آفرینی در دنباله‌ی سریال Band of Brothers انتخاب شدند که از شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس به نمایش در می‌آید.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فهرست بازیگران سریال Masters of the Air (حاکمان آسمان) شرکت اپل گسترش یافته است. آستین باتلر، بازیگر فیلم‌های Once Upon a Time… In Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) و The Dead Don’t Die (مرده‌ها نمی‌میرند) و کلوم ترنر، بازیگر آثاری نظیر Emma (اما) و The Capture (اسارت) با امضای قراردادی به جمع بازیگران دنباله‌ی سریال Band of Brothers (جوخه‌ی برادران) پیوستند. آستین باتلر نقش سرگرد گیل کلون را در این سریال ایفا می‌کند و  کلوم ترنر در نقش سرگرد جان ایگان ظاهر می‌شود.

سریال Masters of the Air یک دنباله برای سریال‌های برنده‌ی جایزه‌ی اِمی Band of Brothers و The Pacific (اقیانوس آرام) شبکه‌ی HBO به‌حساب می‌آید که به جنگ جهانی دوم می‌پردازد. این مینی سریال که براساس کتابی با همین نام از دونالد ال. میلر ساخته می‌شود، داستان واقعی و عمیقاً شخصی پسران بمب‌افکن آمریکایی را در جنگ جهانی دوم دنبال می‌کند که جنگ را تا بیخ گوش هیتلر پیش بردند. جان اورلوف، نویسنده‌ی سریال «جوخه‌ی برادران» و گراهام یوست، نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی اِمی و گلدن گلوب آثاری نظیر The Last Castle (آخرین قلعه) وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی سریال حاکمان آسمان را برعهده دارند و هر دو به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن نیز فعالیت می‌کنند. شرکت اپل درکنار بخش تلویزیونی شرکت آمبلین و شرکت پلی‌تون سریال Masters of the Air را تولید خواهند کرد.

استیون اسپیلبرگ، تام هنکس و گری گوتزمن به‌همراه دریل فرانک و جاستین فالوی از بخش تلویزیونی آمبلین و استیون شرشیان از شرکت پلی‌تون به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی سریال مورد بحث فعالیت می‌کنند و الکس مگیونی به نمایندگی از شرکت آمبلین، استیون اسپیلبرگ، دریل فرانک و جاستین فالوی بر پروژه نظارت خواهند کرد. سریال Band of Brothers که در سال ۲۰۰۱ روی آنتن رفت، نامزد دریافت ۲۰ جایزه‌ی اِمی ساعات پربیننده شد که ۷ جایزه از جمله «بهترین مینی سریال» را از آن خود کرد. این سریال مراسم گلدن گلوب را نیز دست خالی ترک نکرد و توانست جایزه‌ی «بهترین مجموعه‌ی تلویزیونی کوتاه» را دریافت کند. در آن سو، سریال The Pacific نیز در سال ۲۰۱۰ به نمایش درآمد و برای ۲۴ جایزه‌ی اِمی ساعات پربیننده نامزد شد و نهایتاْ ۸ جایزه از جمله «بهترین مینی سریال» را کسب کرد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده