نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۲

بازیگر فیلم جدید استیون اسپیلبرگ به دنباله شزم برای بازی در یک نقش مهم پیوست

ریچل زیگلر که تا به امروز تنها در فیلم West Side Story بازی کرده، قرار است یک نقش کلیدی را در فیلم Shazam! Fury of the Gods بازی کند.

در رویداد دیجیتالی DC FanDome بود که مشخص شد دنباله فیلم Shazam (شزم) قرار است با نام Shazam! Fury of the Gods (شزم! خشم خدایان) روی پرده‌های سینما برود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Shazam 2 تایید و اعلام شده است. ریچل زیگلر که نقش ماریا را در ریبوت فیلم West Side Story به کارگردانی استیون اسپیلبرگ بازی کرده و اولین تجربه بازیگری وی است، به جمع بازیگران فیلم Shazam: Fury of the Gods اضافه شده و قرار است یک نقش کلیدی و مهم را بازی کند.

بااین‌حال، اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. فیلم Shazam در ماه فروردین سال گذشته روی پرده‌های سینما رفت و توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند و درنهایت بیش از ۳۶۴.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که این فروش شامل بیش از ۱۴۰.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۲۴.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. دیوید اف. سندبرگ برای کارگردانی و و هنری گیدن، یکی از دو نویسنده قسمت اول، برای نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam! Fury of the Gods باز خواهند گشت.

Shazam

همچنین زکری لی‌وای برای بازی در نقش شزم در فیلم Shazam 2 دوباره نقش آفرینی خواهد کرد. علاوه‌بر زکری لی‌وای و زیگلر، جک دیلن گریزر در نقش فردی فریمن، مارتا میلانز در نقش رزا واسکز و اشر آنجل در نقش بیلی بتسون، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Shazam! Fury of the Gods تایید و اعلام شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات دنباله فیلم Shazam در دسترس نیست.

فیلم Shazam! Fury of the Gods قرار است در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم Shazam 2 قرار است دومین فیلمی باشد که زیگلر در آن جلوی دوربین خواهد رفت. همچنین شخصیت سوپرمن نیز در فیلم شزم حضور نخواهد داشت.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده