// شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۷

عدم حضور سوپرمن در فیلم Shazam! Fury of the Gods

برخلاف شایعاتی که مدتی در اینترنت پخش شده بودند، شخصیت سوپرمن با نقش‌آفرینی هنری کویل در فیلم Shazam! Fury of the Gods (شزم 2) حضور ندارد.

رسانه‌ی ورایتی به‌صورت اختصاصی گزارش داد که براساس دو منبع موثق این وب‌سایت، هنری کویل در دنباله فیلم شزم! با نام Shazam! Fury of the Gods حضور نخواهد داشت. قسمت یک فیلم شزم با ۳۶۶ میلیون دلار فروش جهانی، در لحظات پایانی خود سوپرمن را بدون نمایش چهره، مقابل دو شخصیت اصلی گذاشت. همین باعث شد که از همان زمان عده‌ای فرض کنند که قطعا شخصیت سوپرمن در فیلم Shazam! Fury of the Gods حضور پیدا خواهد کرد. ولی واقعیت آن است که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و احتمالا نویسندگان بعضی از فیلم‌های دی‌سی، فعلا از دخالت دادن سوپرمن در آثار خود پرهیز می‌کنند.

علت اصلی آن است که هیچ‌کس به‌صورت قطعی نمی‌داند که دقیقا سوپرمن با بازی هنری کویل چه وضعیتی در DCEU (جهان گسترش‌یافته‌ی دی‌سی) دارد. البته که به‌زودی او را در فیلم لیگ عدالت، نسخه زک اسنایدر می‌بینیم. اما هیچ منبعی با اطمینان نمی‌گوید که آیا دنیا مجددا بازیگر نقش گرالت در سریال ویچر را به‌عنوان سوپرمن در فیلمی متمرکز روی سوپرمن می‌بیند یا نه.

سوپرمن با بازی هنری کویل در چند فیلم در حال ساخت دیگر دی سی حاضر می‌شود

حتی شایعات مرتبط با فیلم اختصاصی جدید سوپرمن هم می‌گویند که امکان دارد جی. جی. آبرامز، فیلم جدید سوپرمن را با بازیگری متفاوت بسازد. در آن سکانس بامزه‌ی فیلم Shazam هم از آن‌جایی که چهره‌ی سوپرمن در قاب قرار نداشت، شخصی غیر از هنری کویل با لباس او سر صحنه‌ی فیلم‌برداری آمد. البته دیوید اف. سندبرگ، کارگردان فیلم شزم گفت که در ابتدا قرار بود سوپرمن با بازی هنری کویل در خود فیلم شزم هم حضوری قابل‌توجه داشته باشد. ولی در اواسط دوران فیلم‌برداری برنامه تغییر کرد.

سوپرمن بی چهره در سالن غذاخوری مدرسه فیلم کمدی ابرقهرمانی شزم

اما آیا همه‌ی موارد گفته‌شده به‌معنی آن است که دوران نقش‌آفرینی هنری کوین به‌عنوان سوپرمن به پایان رسید؟ خیر. او به‌تازگی به رسانه معتبر Esquire گفت: «من نقش سوپرمن را رها نکرده‌ام؛ لباس و شنل این ابرقهرمان همچنان در کمدی اتاق من هستند. هنوز داشته‌های زیادی برای ارائه در نقش سوپرمن دارم». ورایتی هم مجددا تاکید می‌کند که کویل در شزم! جدید جایی ندارد ولی قطعا در چند فیلم در حال ساخت دیگر دی‌سی دیده می‌شود؛ البته شاید فقط در حد چند دقیقه یا حتی صرفا حضور افتخاری. شایعات مرتبط با ساخته شدن فیلم جدید سوپرمن توسط جی. جی. آبرامز هم به‌نوعی دچار دودستگی هستند؛ برخی از منابع گفتند که آبرامز قصد معرفی یک سوپرمن تازه را دارد و برخی از آن‌ها هم نوشتند که سوپرمن با نقش‌آفرینی هنری کویل وارد اثر تازه‌ی جی. جی. آبرامز می‌شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده