نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲

فیلم Blue Beetle در دست ساخت است

کمپانی برادران وارنر و DC در حال ساخت یک اقتباس سینمایی براساس مجموعه کمیک Blue Beetle (بلو بیتل) هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمی براساس مجموعه کمیک Blue Beetle در دست ساخت است. وب‌سایت TheWrap تایید کرد که گرت دانت الکوسر، نویسنده بازنویسی فیلمنامه بازسازی فیلم Scarface (صورت زخمی) و نویسنده فیلمنامه نسخه انگلیسی زبان فیلم Miss Bala، پس از توافق با کمپانی برادران وارنر و دی سی (DC) وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Blue Beetle را بر عهده گرفته است. تمرکز داستان این فیلم روی شخصیت جیمی ریس خواهد بود. در دنیای کمیک، شخصیت جیمی ریس توسط کیث گیفن، جان راجرز و کالی همنر خلق و در سال ۲۰۰۶ برای اولین‌بار در شماره سوم کمیک Infinite Crisis (اینفینیت کرایسس) معرفی شد. در ادامه این شخصیت به‌عنوان بلو بیتل برای اولین‌بار در شماره پنجم کمیک Infinite Crisis حضور داشت. او یک شخصیت آمریکایی-مکزیکی است.

تد کرد قبل از مرگش، اسکرب شخصیت دن گرت را در داخل سنگ اترنیتی رها کرد. در ادامه اسکرب در زمین‌های خالی واقع در ال پاسو، تگزاس فرود آمد و در همین حین اسکرب توسط یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام جیمی ریس و دو تن از بهترین دوستانش به‌نام پاکو و برندا پیدا شد و او اسکرب را به خانه خودش برد. پس از آن اسکرب با بدن جیمی پیوند خورد و وارد رابطه‌ای بسیار قوی‌تر با این پسر نسبت به میزبان‌های قبلی خود که دن و گرت نام داشتند، شد. اسکرب به جیمی اجازه می‌داد تا بدن خود را با یک زره بیومکانیک پوشش دهد که می‌توانست باعث افزایش قدرت، سرعت، پایداری و همچنین ایجاد سلاح، بال و سپر دفاعی شود.

زو فورمن نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Blue Beetle حضور خواهد داشت. همچنین این فیلم قرار است اولین فیلم ابرقهرمانی مستقل باشد که شخصیت اصلی آن اصالتی لاتین تبار دارد. با این حال، اطلاعات بیشتری از این فیلم از جمله تاریخ اکران، کارگردان یا بازیگران آن منتشر نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده