نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

تغییر بستر پخش سریال Halo

سریال هیلو (Halo) که در ابتدا قرار بود از طریق شبکه‌ی شوتایم پخش شود، حالا وظیفه‌ی نشر و پخش آن به کانال دیگری سپرده شده است.

سریال Halo یکی از آن اقتباس‌های ویدیوگیمی مهم است که استیون اسپیلبرگ را به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی خود می‌بیند و مراحل فیلم‌برداری‌ آن در شهر بوداپست مجارستان، درحال طی شده است. این سریال که قرار است یک داستان تازه از دنیای هیلو را تعریف کند و مستیرچیف هم قهرمان قصه‌ی آن خواهد بود، برای پخش در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

سریال هیلو طی ماه‌های اخیر بسیار چراغ‌خاموش و بی‌صدا مراحل تولید خود را طی می‌کرد تا اینکه امروز طی آخرین اخبار سینما و تلوزیون، مشخص شد که پخش این سریال از شبکه‌ی «شوتایم» به کانال آنلاین «پارامونت‌پلاس» منتقل شده است. هر دو شبکه‌ی پارامونت‌پلاس و شوتایم زیر نظر کمپانی چندرسانه‌ای «ویاکوم سی‌بی‌اس/ViacomCBS» و تحت مالکیت این کمپانی هستند. حالا، طبق تصمیمات گرفته‌شده، مشخص شد که پخش سریال از کانال شوتایم به شبکه‌ی پارامونت پلاس نقل مکان است.

این خبر، طی جلسه‌ی سرمایه‌گذاران کمپانی ویاکوم‌سی‌بی‌اس تائید و اعلام شد. گفتنی است که در این جلسه، یک ویدیوی به‌خصوص از سریال برای اشخاص سرمایه‌گذار پخش شده است. سریال هیلو در تاریخی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد. کایل کیلن، سازنده سریال Awake (بیدار) و استیون کین، نویسنده سریال The Last Ship، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی، در کنار استیون اسپیلبرگ که او هم تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال است، نویسنده و شورانر سریال Halo هستند. چندی پیش معلوم شد که ناتاشا مک الهون در نقش دکتر هالزی در سریال Halo هنرنمایی خواهد کرد. گفتنی است که در این سریال، ناتاشا مک الهون نقش کورتانا را هم بازی می‌کند. پابلو شرایبر، بازیگر سریال American Gods (خدایان آمریکایی) و سریال Orange is the New Black هم قرار است به‌عنوان «مستر چیف» ایفای نقش کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده