نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۹

حضور تام هاردی در فیلم جدید و اکشن نتفلیکس

گرت اوانز، کارگردان فیلم Apostle برای تولید یک فیلم اکشن مهیج با نام Havoc برای شبکه‌ی نتفلیکس با تام هاردی دست همکاری داد.

گرت اوانز پس از فیلم اکشن-ترسناک تحسین‌شده‌ی Apostle (فرستاده) باری دیگر برای تولید یک فیلم سینمایی با شبکه‌ی نتفلیکس همکاری می‌کند. در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این کارگردان بریتانیایی قرارداد «نخستین نگاه» با نتفلیکس امضا کرده است و در اولین گام به‌سراغ تولید یک فیلم اکشن-مهیج با نام Havoc (خرابی) برای این سرویس استریم می‌رود که تام هاردی، بازیگر فیلم Venom (ونوم) نقش اصلی آن را ایفا می‌کند. این فیلم که وظیفه‌ی کارگردانی و نویسندگی آن برعهده‌ی گرت اوانز است، در مرکز حوادث به ماجراهای یک کارآگاه آزرده می‌پردازد که پس از خوب پیش نرفتن یک معامله‌ی موارد مخدر باید تمام تلاش خود را برای نجات پسر یک سیاستمدار از دنیای تبه‌کاران به کار گیرد و سر از کار یک شبکه‌ی عمیق فساد و توطئه در بیاورد که کل شهر را فرا گرفته است.

گرت اوانز که بیشتر برای نویسندگی، کارگردانی و تدوین مجموعه فیلم‌های اکشن موفق The Raid (یورش) با نقش‌آفرینی ایکو اویس شناخته می‌شود، به موجب قرارداد اخیرش با نتفلیکس تهیه‌کنندگی و کارگردانی تعدادی فیلم را برای این شبکه انجام می‌دهد. اد تالفان از شرکت سورن اسکرین، آرام ترتزاکیان از شرکت «اکس‌وای‌زد فیلم»، گرت اوانز از شرکت «وان مور وان پروداکشنز» و تام هاردی به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم Havoc فعالیت می‌کنند. این فیلم همکاری دیگری را برای نتفلیکس و شرکت اکس‌وای‌زد فیلم رقم می‌زند که پیش از این در تولید آثاری نظیر iBoy (ای‌بوی)، ARQ (ای‌آرکیو)، Bushwick (بوشوِک)، I Don’t Feel At Home in this World Anymore (دیگر در این دنیا احساس در خانه بودن نمی‌کنم) و The Night Comes For Us (شب برای ما می‌آید) با یکدیگر همکاری داشتند.

فیلم Havoc تازه‌ترین اثری است که گرت اوانز را پس از کارگردانی فیلم Apostle با بازی دن استیونز برای تولید یک پروژه‌ی سینمایی پشت دوربین قرار می‌دهد. از آثار اخیر این فیلمساز برجسته می‌توان به سریال اکشن-جنایی درام Gangs of London (خلافکاران لندن) شبکه‌های اسکای آتلانتیک و AMC اشاره کرد که آن را با همکاری مت فلنری تولید کرد. گرت اوانز سکان هدایت اپیزودهای اول و پنجم نخستین فصل این سریال را در دست داشت و دیگر قسمت‌های این سریال ۷ قسمتی را کورین هاردی، کارگردان فیلم The Nun (راهبه) و خاویر ژنس، کارگردان فیلم‌های Hitman (هیتمن) و The ABCs of Death (الفبای مرگ) کارگردانی کردند. تام هاردی آخرین‌بار در فیلم Capone (کاپون) به کارگردانی جاش ترانک به ایفای نقش پرداخت و در آینده نیز در فیلم ابرقهرمانی Venom: Let There Be Carnage (ونوم: بگذارید کارنیج بیاید) به کارگردانی اندی سرکیس جلوی دوربین می‌رود.

اگر طرفدار فیلم‌های اکشن هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله برترین فیلمهای اکشن 2020 را حتما بخوانید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده