نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

مارول سریال Marvel Studios: Legends را برای دیزنی پلاس معرفی کرد

مارول به‌تازگی سریال جدید و متفاوتی به‌نام Marvel Studios: Legends برای دیزنی پلاس معرفی کرده که ۲ قسمت اول آن قرار است کمتر از یک ماه دیگر منتشر شوند.

هفته گذشته بود که دیزنی در مورد آینده مجموعه‌های خود اطلاعات زیاد و هیجان‌انگیزی را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته بود که بخشی از این اطلاعات، به دنیای سینمایی مارول و فیلم‌ها و سریال‌های آینده این مجموعه ارتباط داشت و در طول آن شاهد معرفی سریال‌های جدیدی از سونی مارول استودیو نیز بودیم که این سریال‌ها همگی قرار است از دیزنی پلاس منتشر شوند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول سریال جدید دیگری برای Disney Plus را تایید و معرفی کرده که البته با دیگر آثار معرفی شده تفاوت زیادی خواهد داشت. این سریال قرار است Marvel Studio: Legends نام داشته باشد که قرار نیست یک سریال داستان محور باشد.

بلکه مارول می‌گوید تمرکز این سریال قرار است روی نمایش مجموعه‌ای از بهترین و مهم‌ترین لحظات یک ابرقهرمان از دنیای سینمایی مارول باشد. تمرکز هر قسمت روی یک شخصیت خواهد بود که درکنار بهترین لحظات این شخصیت‌ها، بیشتر با خط داستانی آن‌ها در MCU آشنا خواهیم شد. دو قسمت اول سریال Marvel Studio: Legends قرار است در تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۹ دی) از دیزنی پلاس منتشر شوند. درواقع این دو قسمت یک هفته پیش از شروع پخش سریال WandaVision از تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۶ دی) منتشر خواهند شد که تمرکز این دو قسمت روی واندا ماکسیموف و ویژن خواهد بود.

الیزابت اولسن و پل بتانی در سریال WandaVision

الیزابت اولسن نقش واندا ملقب به اسکارلت ویچ و پل بتانی نقش ویژه را بر عهده دارند که هر دو شخصیت برای اولین‌بار در فیلم Avengers: Age of Ultron معرفی شدند. مارول اطلاعاتی در مورد قسمت‌های آینده سریال Legends و زمان پخش آن‌ها را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که تمرکز این قسمت‌ها بیشتر روی شخصیت‌هایی باشند که قرار است به‌زودی فیلم یا سریال آن‌ها منتشر شود. پس از وانداویژن، پخش سریال The Falcon and the Winter Soldier قرار است از تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند) آغاز شود و پخش سریال Loki نیز از ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت یا خرداد ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد.

از دیگر سریال‌های مارول که برای دیزنی پلاس در دست ساخت هستند می‌توان به سریال Ms. Marvel، سریال Hawkeye، سریال She-Hulk، سریال Moon Knight، سریال Secret Invasion که یک رویداد کراس‌اور خواهد بود، سریال Ironheart، سریال Armor Wars و سریال کوتاه I Am Groot اشاره کرد. همچنین فیلم The Guardians of the Galaxy Holiday Special که درواقع یک قسمت ویژه کریسمس از فیلم Guardians of the Galaxy است، نیز برای دیزنی پلاس در دست ساخت است و این فیلم در کریسمس سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده