نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۸

شروع تولید فصل سوم سریال The Umbrella Academy

الیوت پیج، بازیگر نقش وانیا هارگریوز از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Umbrella Academy خبر داده است.

ماه آبان امسال بود که نتفلیکس سرانجام از تمدید سریال The Umbrella Academy (آمبرلا آکادمی) برای فصل سوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم این سریال ابرقهرمانی آغاز شده است. الیوت/الن پیج، بازیگر نقش وانیا هارگریوز با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام این خبر را تایید و اعلام کرد. در این تصویر شاهد لوگو آکادمی آمبرلا هستیم که یک گنجشک نیز روی آن قرار گرفته است که ارجاعی به آکادمی اسپارو دارد، اما اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

اولین روز تولید فصل سوم سریال The Umbrella Academy

در فصل سوم سریال The Umbrella Academy شاهد بازگشت تام هاپر در نقش لوتر، دیوید کاستاندا در نقش دیگو، امی ریور لمپ‌من در نقش آلیسون، الیوت پیج در نقش وانیا، رابرت شیهان در نقش کلاوز و ایدن گالاگر در نقش شماره پنج، خواهیم بود. مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم این سریال در شهر تورنتو در کشور کانادا انجام خواهد شد که انتظار می‌رود فصل سوم سریال The Umbrella Academy در سال ۲۰۲۲ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

مانند دو فصل اول، وظیفه ساخت فصل سوم سریال سریال The Umbrella Academy بر عهده استیو بلکمن خواهد بود و انتظار می‌رود فصل سوم نیز مانند دو فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود. در پایان فصل دوم سریال The Umbrella Academy شاهد یک کلیف‌هنگر و حضور یک گروه جدید به‌نام آکادمی اسپارو بودیم که تنها نقطه مشترک آن‌ها با یکدیگر، شخصیت بن بود. در این پایان یک نسخه متفاوت از رجینالد هارگریوز با بازی کلم فیور و بن (اسپارو ۲) با بازی جاستین مین به نمایش گذاشته شد.

علاوه‌بر مین، جاستین کرنول در نقش مارکوس (اسپارو یک)، بریتنی اولدفورد در نقش فی (اسپارو ۳)، جیک اپستاین در نقش آلفونسو (اسپارو ۴)، جنسیس رودریگز در نقش اسلون (اسپارو ۵)، کزی دیوید در نقش جیمی (اسپارو ۶) و یک مکعب سایکرونیوم (Existential Dread Inducing Psykronium Cube) در نقش کریستوفر (اسپارو ۷)، دیگر بازیگرانی هستند که اعضای آکادمی اسپارو در فصل سوم سریال The Umbrella Academy را تشکیل می‌دهند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده