نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۴

نتفلیکس سریال The Umbrella Academy را برای فصل سوم تمدید کرد

کمپانی نتفلیکس به‌زودی ساخت فصل سوم سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) را آغاز می‌کند. همه بازیگران اصلی سریال در فصل سوم نیز حضور دارند.

سریال آکادمی آمبرلا یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی است که تاکنون دو فصل از آن از شبکه نتفلیکس پخش شده و قرار است به‌زودی، مراحل ساخت فصل سوم نیز آغاز شود. طبق اعلام نتفلیکس، فصل سوم سریال The Umbrella Academy هم مثل دو فصل قبلی دارای ۱۰ اپیزود خواهد بود و تولید آن از اوایل سال ۲۰۲۱ (ماه فوریه) در کانادا و در شهر تورنتو آغار خواهد شد.

بازیگران اصلی این سریال یعنی الن پیج، تام هاپر، دیوید کاستاندا، رابرت شیهان، امی ریور لمپمن، آیدان گلگر، جاستین اچ. مین، ریتو آریا و کلم فیور در فصل سوم هم حضور دارند و به ایفای نقش در قالب شخصیت‌های خود می‌پردازند. همچنین شورانر و تهیه‌کننده اجرایی سریال یعنی استیو بلکمن، ساخت فصل سوم را نیز بر عهده دارد.

شخصیت های سریال The Umbrella Academy

سریال آکادمی آمبرلا که کمپانی UCP آن را تولید کرده، بر اساس یک مجموعه کمیک با همین نام از شرکت دارک هورس (Dark Horse Comics) ساخته شده است. داستان این کمیک‌ را جرارد وی نوشته و تصاویر آن نیز به‌وسیله گابریل با کشیده شده‌اند. سریال آکادمی آمبرلا که پخش آن از سال گذشته آغاز شد، موفقیت‌های زیادی به دست آورد و به عنوان سومین سریال پربیننده نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ شناخته شد. فصل دوم این سریال هم اواسط سال ۲۰۲۰ منتشر شد و طبق فهرستی که موسسه آماری نیلسن (Nielsen) منتشر کرد، در بین ۱۰ سریالی که به‌صورت استریم پخش می‌شوند، رتبه اول پرمخاطب‌ترین سریال را به دست آورد.

با وجود این موفقیت‌های چشمگیر، تولید فصل سوم از مدت‌ها پیش قطعی به‌نظر می‌رسید. طبق آماری که خود نتفلیکس منتشر کرده، مجموع اپیزودهای دو فصل اول این سریال بیش از ۳ میلیارد دقیقه به‌وسیله افراد مختلف دیده شده‌اند که آمار بسیار خوبی برای یک سریال جدید به حساب می‌آید.

در کنار استیو بلکمن، سایر تهیه‌کنندگان اجرایی فصل سوم سریال The Umbrella Academy عبارتند از: جف اف. کینگ (که به عنوان کارگردان نیز در این پروژه فعالیت می‌کند)، مایک ریچاردسون، کیث گلدبرگ و جسی مک‌کیون. در ضمن جرارد وی و گابریل با، خالقان کمیک آکادمی آمبرلا نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی با پروژه ساخت فصل سوم این سریال همکاری خواهند کرد.

درباره داستان فصل سوم سریال The Umbrella Academy چیز زیادی نمی‌دانیم، اما جرارد وی قصد دارد ۸ شماره جدید از کمیک‌های این مجموعه را منتشر کند که احتمالا منبع اقتباس اصلی برای ماجراهای فصل سوم نیز همین کمیک‌ها خواهند بود. در فصل دوم سریال آکادمی آمبرلا دیدیم که اعضای خانواده به واسطه قدرت «فایو»، از یکدیگر جدا شده و در دوره‌های زمانی مختلف گرفتار شدند. احتمالا در فصل سوم شاهد اتحاد دوباره این ابرقهرمانان و تلاش آنها برای جلوگیری از نابودی دنیا خواهیم بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده