نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۶

زمان پخش اولین تریلر فیلم Mortal Kombat؛ انتشار پوسترهای جدید

برادران وارنر با انتشار دو پوستر سرانجام تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم Mortal Kombat را تایید و اعلام کرده است.

ماه گذشته بود که برادران وارنر اولین تصاویر رسمی فیلم Mortal Kombat (مورتال کامبت) را منتشر کرد که در آن شاهد حضور شخصیت‌های محبوب این مجموعه بازی بسیار محبوب بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار اولین تریلر این فیلم اکشن مشخص شده است. برادران وارنر اعلام کرد که اولین تریلر فیلم Mortal Kombat فردا پنج‌شنبه، ۱۸ فوریه (۳۰ بهمن) منتشر خواهد شد. همچنین دو پوستر از فیلم مورتال کامبت منتشر شده که در آن شاهد حضور دو شخصیت ساب زیرو با بازی جو تسلیم و کانو با بازی جاش لاوسون هستیم و شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

جو تسلیم در نقش ساب زیرو در پوستر فیلم Mortal Kombat

جاش لاوسون در نقش کانو در پوستر فیلم Mortal Kombat

جو تسلیم، لودی لین، مکاد بروکس، تادانابو آسانو، جسیکا مک‌نامی، چین هان، هیرویوکی سانادا، جاش لاوسون، سیسی استرنجر، الیزا کادول و لوئیس تن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Kombat حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم مورتال کامبت بر عهده سیمون مک کوید و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده گرگ روسو و دیوید کالاهام بوده است و در این فیلم اکشن شاهد حضور جیمز وان به‌عنوان تهیه‌کننده نیز هستیم.

 لوئیس تن در فیلم مورتال کامبت نقش شخصیتی جدید در مجموعه به‌نام کول یانگ را بازی می‌کند که ظاهرا تمرکز فیلم نیز روی این شخصیت است. بااین‌حال، شخصیت‌های محبوبی چون سونیا بلید، لیو کانگ، ساب زیرو، اسکورپیون، جکس، کونگ لائو، کانو و شنگ سانگ نیز در فیلم Mortal Kombat حضور دارند. فیلم مورتال کامبت با درجه سنی بزرگسال (R) تولید شده است. 

فیلم Mortal Kombat قرار است در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ (۲۷ فروردین ۱۴۰۰) روی پرده برود و همچنین این فیلم اکشن قرار است در همین روز از شبکه HBO Max نیز منتشر شود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده