نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۳

تعریف و تمجید دیو باتیستا از فیلم زامبی محور زک اسنایدر

دیو باتیستا از علاقه‌ی شدید خود به زامبی‌ها و حضور در فیلم زک اسنایدر به این علت صحبت کرده است.

اوایل تابستان بود که خبری مبنی بر آغاز فیلم‌برداری جدیدترین اثر زک اسنایدر منتشر شد؛ فیلم Army of the Dead یا ارتش مردگان که برای پخش از نتفلیکس آماده می‌شود و بازیگرانی مثل دیو باتیستا در آن حضور دارند. باتیستا که بعد از ایفای نقش شخصیت Drax در فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) توانست خیلی زود پله‌های موفقیت در صنعت سینما را طی کند، به‌تازگی به صحبت در مورد فیلم اسنایدر و علاقه‌ی خود به زامبی‌ها پرداخته است.

فیلم Army of the Dead فرصتی طلایی برای باتیستا بوده تا به بهترین شکل ممکن با مخلوقات محبوب خود همراه شود: «من طرفدار زامبی‌ها هستم و برای سال‌ها در تلاش بودم که در سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) حضور پیدا کنم. حتی به سازندگان سریال گفتم که حاضر هستم به‌طور مجانی نقش یکی از زامبی‌ها را بازی کنم! ولی آن‌ها گفتند زیادی بزرگ هستی!»

دیو باتیستا علاقه‌ی زیادی به حضور در سریال The Walking Dead داشت، ولی موفق به انجام این کار نشد

او در ادامه به ترکیب سبک‌های مختلف در فیلم اسنایدر اشاره می‌کند که ترکیبی است از ژانر وحشت، اکشن و آثار تریلر مرتبط با سرقت و پُر است از پیچش‌های داستانی جالب: «برای من اهمیت زیادی دارد که یک فیلم زامبی محور چه خصوصیات ویژه‌ای داشته باشد و در اینجا هم قرار است شاهد حضور این موجودات درکنار المان‌هایی مثل سرقت باشیم و البته فیلم لایه‌های دیگری هم خواهد داشت.»

Army of the Dead که امسال از نتفلیکس پخش می‌شود، زک اسنایدر را بعد از ۱۷ سال، یک بار دیگر وارد دنیای زامبی‌ها می‌کند؛ کسی که کارگردانی سینما را در سال ۲۰۰۴ با یک فیلم زامبی‌محور دیگر به نام Dawn of the Dead (بازسازی اثر معروف جرج رومرو) آغاز کرد و علاقه‌ی زیادی به این موجودات ترسناک دارد. ماجراهای فیلم جدید اسنایدر پیرامون گروهی سرباز مزدور به رهبری «اسکات وارد» (با بازی دیو باتیستا) است که در دنیایی پساآخرالزمانی، درحالی برای یک سرقت بزرگ عازم لاس وگاس می‌شوند که مردگان متحرک در گوشه و کنار منطقه حضور دارند.

علاوه‌بر باتیستا، بازیگرانی چون الا پورنل، آنا د لا رگه‌را، تئو روسی، تیگ نوتارو و هما قریشی نیز در فیلم حضور دارند و ماتیاس شوایگهوفر هم به‌جای شخصیت «لودویگ دیتر» ایفای نقش کرده که وظیفه‌ی باز کردن قفل‌ها را برعهده دارد؛ بازیگری که به‌تازگی تصویری از او درکنار باتیستا در فیلم منتشر شده است:

دیو باتیستا و ماتیاس شوایگهوفر در فیلم Army of the Dead

شوایگهوفر همچنین کارگردانی پیش‌درآمد Army of the Dead را نیز برعهده داشته که ماجراهای قبل از اتفاقات فیلم اصلی را روایت می‌کند و باتیستا در آن غایب خواهد بود؛ اثری که مدتی قبل خبر پایان فیلم‌برداری آن اعلام شد. همچنین سریالی انیمه‌ای هم با نام Army of the Dead: Lost Vegas هم توسط نتفلیکس برپایه‌ی همین دنیای زک اسنایدر تولید می‌شود که صداپیشگی شخصیت‌های آن برعهده‌ی بازیگران فیلم است.


منبع Empire Online
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده