نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۰

مراحل فیلمبرداری قسمت پیش درآمد فیلم Army of the Dead به تهیه‌کنندگی زک اسنایدر به پایان رسید

زک اسنایدر با انتشار تصویری از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت پیش درآمد فیلم Army of the Dead خبر داده است.

ماه شهریور امسال بود که شبکه نتفلیکس از گسترش دنیای فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) خبر داد و به همین منظور نتفلیکس ساخت یک انیمه سریالی و یک فیلم پیش درآمد براساس این فیلم اکشن و پساآخرالزمانی را تایید و اعلام کردحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت پیش درآمد فیلم Army of the Dead به پایان رسیده است. زک اسنایدر که کارگردان فیلم اصلی است و به‌عنوان تهیه‌کننده در قسمت پیش درآمد این فیلم اکشن حضور دارد، با انتشار یک تصویر که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم خبر داده و همچنین ظاهرا قسمت پیش درآمد فیلم ارتش مردگان قرار است با نام Army of the Dead: The Prequel (ارتش مردگان: پیش درآمد) از نتفلیکس منتشر شود:

ماتیاس شوایگهوفر، ناتالی امانوئل، استوارت مارتین، روبی او.فی، غلام خان در آخرین روز فیلمبرداری فیلم Army of the Dead: The Prequel

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Army of the Dead: The Prequel از ماه مهر امسال آغاز شد و مراحل تولید این فیلم اکشن در آلمان و پراگ انجام شده است. ماتیاس شوایگهوفر که نقش لودویگ دیتر را در فیلم Army of the Dead بازی کرده و درواقع فیلم براساس گذشته این شخصیت است، وظیفه کارگردانی قسمت پیش درآمد آن را بر عهده داشته است. علاوه‌بر شوایگهوفر، ناتالی امانوئل، استوارت مارتین، روبی او.فی، غلام خان، نوئمی ناکای، جاناتان کوهن و پیتر زیمونیشک، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Army of the Dead: The Prequel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شی هیتن، نویسنده فیلم ارتش مردگان برای نوشتن فیلمنامه قسمت پیش درآمد فیلم Army of the Dead بازگشته است. اتفاقات فیلم Army of the Dead: The Prequel قرار است در آلمان جریان داشته باشد و تمرکز‌ آن روی شخصیت لودویگ دیتر خواهد بود. همچنین انیمه سریالی ارتش مردگان قرار است Army of the Dead: Lost Vegas (ارتش مردگان: وگاس گمشده) نام داشته باشد که این انیمه قرار است به منشا شخصیت دیو باتیستا در روزهای ابتدایی سقوط شهر لاس وگاس بپردازد و همچنین مواجه شدن او با هجوم زامبی‌ها را نیز نمایش خواهد داد.

فیلم Army of the Dead قرار است در سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود، اما هنوز تاریخی برای انتشار قسمت پیش درآمد یا انیمه آن اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده