// دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۳

درجه سنی مشابه سریال Falcon and Winter Soldier و سریال دردویل

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که سریال Falcon and Winter Soldier به مانند سریال Daredevil به خاطر خشونت و استفاده از الفاظ رکیک با درجه‌ی سنی بزرگ‌سال از دیزنی پلاس پخش می‌شود.

سریال فالکون و وینتر سولجر و چهره جدی آنتونی مکی و سباستین استن کنار لوگو دیزنی پلاس

سیستم رده‌بندی سنی محتواهای تلویزیونی کشور هلند، سریال Falcon and Winter Soldier را به خاطر سکانس‌های خشن و استفاده از برخی از کلمات بزرگ‌سالانه به‌عنوان محصولی مناسب برای مخاطب بالاتر از ۱۶ سال معرفی کرد. سریال Game of Thrones، سریال Daredevil و سریال Jessica Jones از جمله آثار شناخته‌شده‌ای هستند که به دلایل مختلف در کشور هلند با درجه‌ی سنی مثبت ۱۶ سال از تلویزیون پخش شدند. در نتیجه به نظر می‌رسد که نخستین محصول دنیای سینمایی مارول با درجه‌ی سنی بزرگ‌سال قرار است سریال فالکون و سرباز زمستان باشد؛ سریالی که پس از پایان یافتن سریال وانداویژن پخش می‌شود.

ممکن است مخاطبانی که تا پیش از این باور داشتند سریال Falcon and Winter Soldier دقیقا یکی دیگر از همان فیلم‌های اکشن همیشگی مارول فقط با مدت‌زمانی طولانی‌تر خواهد بود، حالا کمی بیشتر به آن امیدوار شوند. این سریال تصاویر و تریلرهای جذابی را تحویل مخاطبان داده است. جدیدترین تریلر آن هم رکوردشکنی کرد و در نگاه بسیاری از مخاطبان علاقه‌مند به دنیای سینمایی مارول، شدیدا هیجان‌انگیز به نظر می‌آید.

در سریال فالکون و سرباز زمستان شاهد آخرین تلاش‌های زیمو برای نابود کردن چند ابرقهرمان هستیم؛ شخصیتی منفی با نقش‌آفرینی دانیل برول که اکنون بیشتر از گذشته شبیه چهره‌ی کامیک‌بوکی خود به نظر می‌رسد. همچنین نباید از یاد برد که شارون کارتر با بازی امیلی ونکمپ هم در سریال Falcon and Winter Soldier حضور دارد. مارول سریال Falcon and Winter Soldier با حضور آنتونی مکی و سباستین استن را در تاریخ ۱۹ مارچ (۲۹ اسفند) از شبکه آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهد کرد. آیا این سریال دارای سکانس‌های خشن می‌تواند سرعت رشد دیوانه‌وار تعداد بینندگان دیزنی پلاس را افزایش دهد؟


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده