نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۱

حضور ویل اسمیت در فیلم جدید کارگردان Deadpool 2

ظاهراً دیوید لیچ تنها با بازیگران درجه یک سینما دست همکاری می‌دهد و این‌بار برای تولید فیلم اکشن-مهیج بعدی خود سراغ ویل اسمیت رفته است.

کیانو ریوز، شارلیز ترون، رایان رینولدز، دواین جانسون و برد پیت از ستارگانی هستند که دیوید لیچ تاکنون با آن‌ها همکاری داشته است و حالا در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این کارگردان نام‌آشنای آمریکایی بازیگر درجه یک دیگری را برای همکاری پیدا کرده است. کارگردان فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) به‌همراه ویل اسمیت، بازیگر فیلم Bad Boys for Life‎ (پسران بد تا ابد) یک فیلم اکشن-مهیج با نام Fast and Loose (نااستوار) می‌سازند و یان و اریش هوبر، نویسندگان فیلم‌های Red (رد) و The Meg (مگ) فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر در می‌آورند.

در این فیلم که مضمون فراموشی دارد، ویل اسمیت مورد حمله‌ی افرادی قرار می‌گیرد و برای مرگ به حال خودش رها می‌شود، اما درحالی‌که چیزی از گذشته به یاد ندارد، در شهر تیخوانا بیدار می‌شود و می‌فهمد که در حال تجربه‌ی دو زندگی متفاوت بوده است: یکی به‌عنوان رئیس قدرتمند و موفق یک گروه خلافکاری و دیگری به‌عنوان یک مأمور سی‌آی‌اِی تنها و شکست‌خورده. مسئله اینجا است که او نمی‌تواند هویت حقیقی خود را از این دو تشخیص دهد و بدتر از آن، مطمئن نیست که می‌خواهد به کدام یک از آن‌ها ادامه دهد و به هیچ یک از آن‌ها رضایت خاطر ندارد.

در ماه آوریل سال ۲۰۲۰ اعلام شد که شرکت اس‌تی‌اکس‌فیلمز فیلم اکشن هیجان‌انگیز جدیدی با نام Fast and Loose را به تهیه‌کنندگی دیوید لیچ تولید می‌کند، اما زمانی‌که این کارگردان برجسته سکان هدایت پروژه را در دست گرفت، ویل اسمیت با امضای قراردادی به بازیگران آن پیوست تا پس از فیلم Emancipation (رهایی) به کارگردانی آنتوان فوکوآ در آن به ایفای نقش بپردازد. در نتیجه فیلم مورد بحث را می‌توان در زمره‌ی آثار شاخص و خبرسازی قرار داد که با هدف فروش به سرویس‌های استریم و استودیوهای دارای سرمایه‌ی کلان تولید می‌شود. براساس گزارش ددلاین، شرکت‌های سونی، پارامونت پیکچرز، مترو گلدوین مایر و برادران وارنر می‌توانند یکی از همین استودیوهای خریدار باشند.

ویل اسمیت و شرکای استودیوی وستبروک یعنی جیمز لاسیتر و یان مون درکنار دیوید لیچ و کلی مک‌کورمیک از شرکت ۸۷نورث به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم Fast and Loose فعالیت می‌کنند. ویل اسمیت تاکنون دو مرتبه برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های Ali (علی) و The Pursuit of Happyness (در جستجوی خوشبختی) تا مرز دریافت جایزه‌ی اسکار پیش رفته است و احتمالاً سال آینده با فیلم King Richard (شاه ریچارد) دوباره این افتخار را نصیب خود خواهد کرد. فیلم «شاه ریچارد» برای اکران در تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ نوامبر ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است و این بازیگر آمریکایی را در نقش ریچارد ویلیامز، پدر ونوس و سرنا قرار می‌دهد که در تبدیل آن‌ها به ستارگان تنیس جهان نقش به‌سزایی داشت. 

ویل اسمیت در بازسازی فیلم Planes, Trains & Automobiles (هواپیماها، قطارها و اتومبیل‌ها) شرکت پارامونت پیکچرز با کوین هارت همبازی خواهد بود که آیشا کار وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی آن را برعهده دارد. شرکت ۸۷نورث نیز فیلم Nobody (هیچ‌کس) با نقش‌آفرینی باب ادنکیرک را دارد که در تاریخ ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ (۲ آوریل ۲۰۲۱) روی پرده‌ی سینما می‌فرستد و دیوید لیچ نیز مشغول فیلم‌برداری فیلم اکشن-مهیج Bullet Train (قطار سریع‌السیر) برای شرکت سونی پیکچرز است که برد پیت، جوئی کینگ، آرون تایلر-جانسون، برایان تایری هنری، زازی بیتز و لیدی گاگا را در میان بازیگرانش دارد. فیلم «قطار سریع‌السیر» براساس رمان پُرفروش ژاپنی Maria Beetle (ماریا بیتل) نوشته‌ی کوتارو ایساکا ساخته می‌شود که به ماجراهای گروهی از آدمکش‌های حرفه‌ای با انگیزه‌های متناقض می‌پردازد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده