نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۴

ساخت فصل چهارم True Detective با تیمی جدید

مراحل تولید فصل چهارم سریال True Detective (کارآگاه حقیقی) توسط شبکه HBO آغاز شده و اخباری در این‌باره به‌دست رسیده است.

کیسی بلویز، مدیر محتوای HBO و HBO Max اخیرا از آغاز مراحل تولید فصل چهارم سریال True Detective (کارآگاه حقیقی) صحبت کرده است. اینطور که به‌نظر می‌رسد فصل چهارم این سریال پرطرفدار قرار است بدون همکاری نیک پیزولاتو، خالق آن ساخته شود. کیسو بلویز درباره ساخته شدن فصل چهارم کارآگاه حقیقی گفت:

«می‌توانم بگویم که ما در حال کار با چند نویسنده هستیم تا بتوانیم لحن و برداشتی مناسب [برای ساخت این فصل] پیدا کنیم. این طبعا می‌تواند حوزه‌ای بسیار جذاب باشد و به عقیده من [ساخت فصل جدید] می‌تواند با صداهایی [یا نویسنده‌هایی] جدید [می‌تواند] جذاب باشد. اولویت اصلی ما در این مسیر کیفیت است و در نتیجه اگر احساس کنیم فیلمنامه‌هایی که به‌دست می‌آیند دارای آنچه که می‌خواهیم نیستند یا سطح کیفی خوبی ندارند، آن‌ها رو جلوی دوربین نمی‌بریم تا حتما یک کاری انجام داده باشیم.»

شخصیت راست کول جلوی یک آیینه در سریال True detective

با وجود اینکه بلویز نظری در‌این‌باره نداد اما شنیده شده که لوسیا پوانزو، یکی از خالقان سریال Cromo و سم لوینسون، خالق سریال Euphoria از جمله نویسنده‌هایی محسوب می‌شوند که مشغول ایده‌پردازی و کار روی فصل چهارم کارآگاه حقیقی هستند. فصل سوم سریال کارآگاه حقیقی در سال ۲۰۱۹ با بازی ماهرشالا علی و استفان دروف از شبکه HBO پخش شد، این فصل ادامه‌ای بر فصل‌های قبلی سریال بود. فصل دوم سریال با بازی کولین فرل، تیلور کیچ، ریچل مک‌آدامز و وینس وان و  فصل اول آن با حضور متیو مک‌کانهی و وودی هارلسون ساخته شده بودند. 

خالق و نویسنده سریال کارآگاه حقیقی تا پیش از این نیک پیزولاتو بود، کسی که سه فصل اول آن را ساخته است. او پیش از این گفته بود ایده‌هایی برای فصل چهارم دارد اما هیچگاه برای ساختن آن اقدام نکرد و تصمیم گرفت با همکاری متیو مک‌کانهی سریال Redeemer را برای شبکه FX‌ تولید کند. وی همچنین قرارداد همکاری انحصاری‌ای با تولیدات FX و 20th Televesion امضاء کرد. سریال Redeemer به تایید شبکه نرسید و پیزولاتو نیز در صدد است تا قرارداد خود با FX‌ را لغو کند. به‌هرروی، فصل جدید کارآگاه حقیقی بدون همکاری مستقیم نیک پیزولاتو تولید می‌شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده