// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۳۸

بازیگر نقش جول در سریال The Last of Us

یکی از بازیگران سریال مندلورین برای ایفای نقش جول در سریال The Last of Us انتخاب شده است.

سریال The Last of Us نیل دراکمن و کریگ مازن با نقش‌آفرینی بلا رمزی در نقش الی ساخته می‌شود و حالا می‌دانیم که پدرو پاسکال ۴۵ساله در آن نقش جول را بازی می‌کند. جول کاراکتری متعلق به قسمت اول سری بازی The Last of Us است که باید الی را به نقطه‌ای به‌خصوص از کشور برساند. اما سختی این کار فقط در مواجهه با مردگان زنده‌شده به خاطر یک قارچ جهش‌یافته به کمک ویروس نیست. بلکه هم دشمنان مسلح زیادی در مسیر این دو قرار دارند و هم جول آرام‌آرام به خاطر این دختر ۱۴ساله برخی از احساسات سرکوب‌شده‌ی خود را به یاد می‌آورد.

اکنون عملا هر دو بازیگر اصلی سریال The Last of Us اشخاصی هستند که با سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) برای نخستین بار به محبوبیت و معروفیت رسیدند. بلا رمزی در سریال Game of Thrones نقش لیانا مورمونت را بازی کرد و پدرو پاسکال در قالب اوبرین مارتل، سکانس‌هایی داشت که برخی از بینندگان هرگز آن‌ها را از یاد نمی‌برند. پدرو پاسکال به خاطر بازی در سریال The Last of Us ظاهرا چند پیشنهاد مهم برای بازی در فیلم‌ها و سریال‌های بزرگ دیگر را رد کرده است.

سازندگان اصلی سریال The Last of Us کریگ مازن، شورانر سریال چرنوبیل و نیل دراکمن، خالق اصلی جهان The Last of Us خواهند بود. این دو درکنار یکدیگر به نوشتن فیلم‌نامه و تهیه‌کنندگی این سریال شبکه HBO می‌پردازند. راستی وظیفه‌ی کارگردانی سریال The Last of Us را نیز کانتمیر بالاگوف، فیلم‌ساز بسیار تحسین‌شده‌ی روس برعهده دارد.

بازی The Last of Us و بازی The Last of Us Part 2 استودیو ناتی داگ چه در کسب جوایز مردمی و چه در کسب جوایز رسانه‌ها و مراسم‌های رسمی خوش درخشیده‌اند. همچنین این مجموعه بازی انحصاری پلی استیشن در فروش هم آمار رکوردشکنانه‌ای را از خود به جا گذاشته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده