// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۱۰

بازیگر نقش الی در سریال The Last of Us

رسانه هالیوود ریپورتر در گزارش اختصاصی خود از حضور یکی از بازیگران سریال Game of Thrones برای ایفای نقش الی در سریال The Last of Us خبر داده است.

شایعه‌ی حضور ماهرشالا علی در نقش جول تکذیب شد. بلا رمزی ۱۷ساله بازیگر نقش الی در سریال The Last of Us است

رسانه‌ی معتبر هالیوود ریپورتر ضمن رد شایعه‌ی حضور ماهرشالا علی در نقش جول اعلام کرد که بلا رمزی، بازیگر ۱۷ساله‌ای که بیشتر به خاطر نقش‌آفرینی عالی به‌عنوان لیانا مورمونت در سریال Game of Thrones شناخته می‌شود، نقش الی در سریال The Last of Us را ایفا خواهد کرد. این سریال در اصل توسط کریگ مازن، شورانر سریال چرنوبیل و نیل دراکمن، نویسنده و کارگردان اصلی سری بازی The Last of Us ساخته می‌شود. همچنین وظیفه‌ی کارگردانی اکثر اپیزودهای آن را هم کانتمیر بالاگوف برنده‌ی جایزه جشنواره کن برعهده دارد. شبکه HBO سریال The Last of Us را در همکاری با سونی می‌سازد و می‌خواهد این مجموعه‌ی ویدیوگیمی بزرگ را تبدیل به یک موفقیت قابل‌توجه در تلویزیون کند.

هنوز مشخص نیست نقش جول را چه کسی در سریال The Last of Us ایفا خواهد کرد. اما می‌دانیم در روزهای پیش‌رو نیل دراکمن و کریگ مازن مشغول نهایی کردن فیلم‌نامه‌ی فصل اول سریال The Last of Us هستند؛ فصلی که در آن بلا رمزی باید نقش نسخه‌ی ۱۴ساله‌ی الی را بازی کند. الی یک دختر به‌خصوص است که در جهانی پرشده از افراد آلوده‌شده به قارچ‌های جهش‌یافته با یک ویروس زندگی می‌کند. حدودا ۲۰ سال از آغاز آخرالزمان در این دنیا می‌گذرد.

سری بازی The Last of Us چه در قسمت اول، چه در بسته‌ی الحاقی Left Behind و چه در قسمت دوم با بررسی‌های بسیار مثبت، جوایز حرفه‌ای و مردمی فراوان و فروش قابل‌توجه و رکوردشکن برای پلی استیشن روبه‌رو بوده است. در نتیجه هیچ تعجبی ندارد که ظاهرا شبکه HBO می‌خواهد با تمام توان و تشکیل یک تیم حرفه‌ای به تولید سریال اقتباسی آن بپردازد. همچنین نباید از یاد برد که نه‌تنها نیل دراکمن یکی از دو نویسنده‌ی اصلی و یکی از تهیه‌کنندگان کلیدی پروژه به حساب می‌آید، بلکه خود استودیو ناتی‌داگ و چند عضو پراهمیت آن هم نقش تهیه‌کننده‌ی اجرایی در تیم تولید سریال The Last of Us را برعهده گرفته‌اند. زیرا کریگ مازن به‌شدت اثر دراکمن را تحسین می‌کند. او بازی The Last of Us Part 2 را یک دستاورد جدید در جهان داستان‌گویی نامید و گفت که سریال The Last of Us با وفاداری بسیار زیاد به تک‌تک دقایق سری بازی The Last of Us خلق می‌شود.

شما نظر خود در رابطه با انتخاب بلا رمزی برای نقش الی را بگویید. فکر می‌کنید که او باتوجه‌به سکانس‌هایی که در سریال بازی تاج و تخت داشت، می‌تواند در سریال The Last of Us شبکه HBO خوش بدرخشد؟


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده