// چهار شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲

اضافه شدن بازیگر مندلورین و بازیگر جومانجی به فیلم کمدی جدید نتفلیکس

جاد اپتاو که او را با تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی چندین و چند فیلم کمدی بسیار خوب می‌شناسیم، به‌زودی فیلم The Bubble با بازی کارن گیلان، کیگان-مایکل کی و پدرو پاسکال را کارگردانی می‌کند.

فیلم The Bubble نخستین اثر جاد اپتاو برای شبکه آنلاین/استریم‌محور نتفلیکس خواهد بود. پدرو پاسکال، بازیگر سریال Game of Thrones و سریال The Mandalorian درکنار کارن گیلان، بازیگر فیلم های مارول و سری فیلم جومانجی بازیگران اصلی این فیلم کمدی هستند. درکنار آن‌ها نیز کیگان-مایکل کی، آیریس اپتاو، ماریا باکالوا، دیوید دوکاونی، لزلی مان و پیتر سرافینوویچ به نقش‌آفرینی می‌پردازند. راستی جاد اپتاو علاوه‌بر کارگردانی فیلم کمدی The Bubble، درکنار پم بریدی وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی آن را هم برعهده داشته است.

داستان این فیلم خنده‌آور به گروهی از بازیگران مرد و زن می‌پردازد که به خاطر خطر همه‌گیری داخل قرنطینه قرار گرفته‌اند؛ درحالی‌که مشغول تلاش برای به پایان رساندن فیلم‌برداری یک فیلم داخل هتل هستند. جاد اپتاو هم می‌گوید که ایده‌ی اصلی اثر مورد بحث به خاطر اخبار سینما و تلویزیون مرتبط با نحوه‌ی تولید آثار هالیوود در دوران حکم‌فرمایی ویروس کرونا/کووید 19 به ذهن او رسید. زیرا مثلا اعضای تیم تولید فیلم Jurassic World: Dominion دقیقا چندین و چند هفته چنین شرایط فیلم‌برداری دشواری را تجربه کردند. در نتیجه می‌توان انتظار داشت که مواجهه‌ی جالب شخصیت‌های مختلف با پروتکل‌های بهداشتی و تاخیرهای پیاپی دوران فیلم‌برداری با مثبت شدن تست کووید 19 برخی از افراد حاضر در صحنه‌ی فیلم‌برداری، جزو مواردی باشند که لحظات کمدی فیلم The Bubble را می‌سازند.

کارن گیلان و پدرو پاسکال در فیلم The Bubble نقش دو ستاره‌ی یک مجموعه‌ی سینمایی بسیار بزرگ را بازی می‌کنند. دیوید دوکاونی و لزلی مان هم نقش دو بازیگری را دارند که در عین طلاق گرفتن از یکدیگر، حالا به خاطر کرونا مجبور به روزگار گذراندن زیر یک سقف هستند. جاد اپتاو فیلم‌برداری فیلم کمدی The Bubble را از هفته‌ی بعد آغاز خواهد کرد.


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده