// چهار شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۰

پیوستن بازیگر فیلم هالووین به کیت بلانشت در فیلم اقتباسی بازی Borderlands

جیمی لی کرتیس، بازیگر فیلم Halloween، فیلم True Lies و فیلم Knives Out حالا درکنار کیت بلانشت و کوین هارت یکی از بازیگران فیلم Borderlands به حساب می‌آید.

فیلم‌نامه‌ی فیلم بوردرلندز توسط کریگ مازن، شورانر سریال چرنوبیل و سریال The Last of Us نوشته شده است

وقتی مشخص شد که الی راث قرار است فیلم اقتباس‌شده از روی سری بازی Borderlands را بسازد، هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که اثر مورد بحث بازیگرانی تا این اندازه معروف داشته باشد. کیت بلانشت، بازیگر برنده‌ی دو جایزه‌ی اسکار در فیلم Borderlands نقش لیلیث را ایفا می‌کند و حضور کوین هارت در اثر مورد بحث به‌عنوان رولند، سرباز بسیار حرفه‌ای همراه لیلیث نیز قطعی شده است. جیمی لی کرتیس در فیلم بوردرلندز نقش تنیس را بازی می‌کند؛ یک باستان‌شناس در پاندورا که شاید کلید باز کردن سردابه‌ی مهم را داشته باشد. اگر می‌خواهید بدانید که پاندورا کجا است و Vaultها چه نقشی در جهان بوردرلندز دارند، باید مطلع باشید که زومجی ماه‌ها قبل ویدیو «از جنون هندسام جک تا آشوب در پاندورا؛ نگاهی به‌ داستان سری Borderlands» را پخش کرد.

شخصیت تنیس گذشته‌ی آن‌چنان گذشته‌ی خوبی با شخصیت لیلیث ندارد و این قطعا می‌تواند روی تمایل او به کمک به برخی از شخصیت‌ها تأثیرگذار باشد. در نخستین قسمت سری بازی Borderlands این شخصیت با نام کامل دکتر پاتریشیا تنیس نقشی جدی در داستان داشت. او در بازی Borderlands 2 به بازیکن مأموریت می‌دهد و در بازی Borderlands 3 وظیفه‌ی هدایت شکارچی‌های جدید Vaultها را برعهده دارد.

جیمی لی کرتیس با موهای کوتاه سفید در کنار دکتر پاتریشیا تنیس در سری بازی بوردرلندز

فیلم بوردرلندز تفاوت قابل توجهی با آثار دیگر الی راث دارد. زیرا او بیشتر به‌خاطر فعالیت در سینمای وحشت شناخته می‌شود. اما این کارگردان که فیلم بودرلندز را براساس فیلم‌نامه‌ای از کریگ مازن می‌سازد، به‌شدت راجع به این پروژه هیجان‌زده است. او راجع به همکاری با جیمی لی کرتیس می‌گوید: «فیلم‌سازی با حضور جیمی لی کرتیس بزرگ، یکی از رویاهای زندگی من بود. بسیار هیجان‌زده هستم تا ببینم که او شوخ‌طبعی، گرمی درونی و باهوشی را در نقش تنیس به تصویر می‌کشد». جیمی لی کرتیس در سال‌های اخیر به طرز واضحی از همکاری با لاینزگیت لذت می‌برد. نقطه‌ی اوج این همکاری هم حضور قابل‌توجه او در فیلم Knives Out بود. اثری که به فروش جهانی ۳۱۱.۴ میلیون دلاری دست یافت.

نیتن کهان از استودیو لاینزگیت نیز به‌شدت برای فیلم بوردرلندز هیجان‌زده است: «گروه بازیگران بااستعدادی که ما برای فیلم Borderlands داریم، به خوبی نشان می‌دهد که کریگ مازن چه فیلم‌نامه‌ی فوق‌العاده‌ای را ارائه داد و چشم‌انداز الی راث برای خلق پاندورا تا چه اندازه عالی به نظر می‌رسد. جیمی لی کرتیس بازیگر ویژه‌ای است و نقش‌آفرینی‌های او همزمان جاذبه و سرگرم‌کنندگی زیادی برای مخاطب دارند».

فیلم بوردرلندز فعلا هیچ تاریخی اکرانی ندارد و مطابق گفته‌ی لاینزگیت، برخی از اعضای کلیدی استودیو سازنده سری بازی Borderlands هم در پروسه‌ی ساخت آن نقش تهیه‌کننده‌ی اجرایی را ایفا می‌کنند. مجموعه بازی بوردرلندز تا امروز بیشتر از ۶۶ میلیون نسخه فروش داشته است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده