نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۸

توقف دوباره تولید فیلم Fantastic Beasts 3 توسط ویروس کرونا

به علت مثبت شدن تست کرونا یکی از اعضای تولید فیلم Fantastic Beasts 3، برادران وارنر مراحل تولید این فیلم را متوقف کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts (جانوران شگفت‌ انگیز) متوقف شده است. به نقل از ورایتی، برادران وارنر امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تست کرونا یکی از اعضای تیم تولید مثبت اعلام شده و به همین منظور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تمامی اعضای تیم تولید اکنون در قرنطینه هستند و از تمامی آن‌ها به‌صورت مرتب تست ویروس کرونا گرفته خواهد شد.

این تست یک اقدام عادی در جهت اجرای پروتکل‌های بهداشتی در زمان تولید فیلم بوده و حالا مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Fantastic Beasts 3 به‌صورت موقت متوقف شده است. به‌نظر می‌رسد که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم فانتزی حدود دو هفته متوقف خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و نمی‌دانیم که کدام یک از عوامل تولید به ویروس کرونا مبتلا شده است. در گذشته نیز پیش از آنکه مراحل فیلم‌برداری فیلم Fantastic Beasts 3 آغاز شود، ویروس کرونا باعث توقف تولید این فیلم در اسفند گذشته شده بود.

ادی ردمین و جود لاو در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

در ادامه مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts در شهریور امسال از سر گرفته شد. از دیگر حواشی فیلم Fantastic Beasts 3 می‌توان به جدایی جانی دپ اشاره کرد که او دیگر قرار نیست گریندل والد را در قسمت سوم این مجموعه بازی کند و حالا مدس میکلسن جانشین وی شده است. در طول سال ۲۰۲۰ برادران وارنر بارها مجبور به توقف تولید فیلم The Batman نیز شده بود که مانند فیلم جانوران شگفت انگیز 3، این فیلم نیز در بریتانیا تولید می‌شود.

ادی ردمین، جود لاو، مدس میکلسن، کاترین واترستون، ازرا میلر، کلودیا کیم، آلیسون سودول، دن فوگلر، جسیکا ویلیامز و کالوم ترنر، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت فیلم Fantastic Beasts حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند دو قسمت قبل وظیفه کارگردانی فیلم Fantastic Beasts 3 نیز بر عهده دیوید یتس خواهد بود و همچنین استیو کلاوز، نویسنده هر هفت قسمت فیلم Harry Potter (هری پاتر) که پیش از این به‌عنوان تهیه کننده در دو قسمت اول فیلم Fantastic Beasts حضور داشته، به جی کی رولینگ در نوشتن فیلمنامه و بازنویسی این فیلم کمک کرده است. 

فیلم Fantastic Beasts 3 قرار است در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ (۲۴ تیر ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده