نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۹

ساخت سریالی براساس فیلم Black Panther برای دیزنی پلاس

مارول استودیو در حال همکاری با رایان کوگلر برای ساخت اسپین‌آفی براساس فیلم Black Panther است که دنیای واکاندا را گسترش خواهد داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال دیگری توسط مارول استودیو برای دیزنی پلاس در دست ساخت است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، رایان کوگلر، کارگردان و نویسنده فیلم Black Panther (بلک پنتر) و شرکت فیلمسازی‌ Proximity Media که به خود کوگلر به‌همراه زینزی کوگلر، سو اوانیان، لودویگ گورانسون، آرچی دیویس و پیتر نیکس تعلق دارد، قراردادی پنج ساله با دیزنی برای تولید برنامه‌های تلویزیونی امضا کرده است. کوگلر هم‌اکنون وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther II را بر عهده دارد که این فیلم ابرقهرمانی قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) اکران شود.

در بخشی از این قرارداد تایید شده که کوگلر وظیفه ساخت سریالی براساس واکاندا را برای دیزنی پلاس بر عهده گرفته که اولین پروژه براساس این قرارداد خواهد بود و انتظار می‌رود کوگلر به‌عنوان کارگردان و نویسنده در آن حضور داشته باشد. همچنین قرارداد دیزنی با Proximity Media این اجازه را به این استودیو می‌دهد که برای دیگر بخش‌های دیزنی نیز سریال تولید کند و این قرارداد صرفا شامل همکاری با مارول استودیو نخواهد بود. کوگلر در بخشی از بیانیه منتشر شده گفت: «ما در حال حاضر روی چندین پروژه کار می‌کنیم و نمی‌توانیم بیشتر از این صبر کنیم تا آن‌ها را به اشتراک بگذاریم».

رایان کوگلر در نشست مطبوعاتی فیلم Black Panther

اطلاعات بیشتری از سریال Wakanda در دسترس نیست، اما این سریال و دنباله فیلم Black Panther قرار است دنیای واکاندا را در دنیای سینمایی مارول گسترش دهند. در حال حاضر سریال WandaVision، اولین سریال مارول استودیو برای دیزنی پلاس در حال پخش است و پس از آن سریال The Falcon and The Winter Solider در اواخر ماه اسفند، سریال Loki در بهار سال آینده، سریال What If؟ در تابستان سال آینده و سریال Hawkeye و سریال Ms. Marvel در اواخر سال ۲۰۲۱ از دیزنی پلاس پخش خواهند شد.

همچنین مارول استودیو آثار بیشتری برای دیزنی پلاس نیز در دست ساخت دارد که این برنامه‌ها شامل سریال Moon Knight، سریال She-Hulk، فیلم The Guardians of the Galaxy Holiday Special، سریال Secret Invasion، سریال Ironheart، سریال Armor Wars و سریال I Am Groot می‌شود که این آثار طی سال‌های آینده قرار است از دیزنی پلاس پخش شوند.


منبع Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده