نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۴

اعلام فهرست بازیگران سریال Sandman توسط شبکه نتفلیکس؛ حضور بازیگران بازی تاج و تخت

شبکه نتفلیکس سرانجام فهرست رسمی بازیگران سریال The Sandman، اثر نیل گیمن را اعلام کرد که در آن نام‌های شناخته‌ شده‌ای نیز دیده می‌شود.

ماه تیر امسال بود که شبکه نتفلیکس از همکاری با دی سی کامیکس (DC Comics) برای ساخت سریال The Sandman (سندمن) خبر داد که گفته می‌شود این سریال قرار است پرهزینه‌ترین سریال اقتباس شده از کمیک‌های DC باشد. اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام فهرست بازیگران سریال سندمن اعلام شده است. همان‌طور که پیش از این شایعه آن منتشر شده بود، تام استاریج با سابقه بازی در فیلم Far from the Madding Crowd قرار است نقش دریم یا رویا که با نام مورفیوس هم شناخته می‌شود، را در سریال The Sandman بازی کند.

همچنین گوئندولین کریستی با سابقه بازی در سریال Game of Thrones و فیلم‌های جنگ ستارگان، نقش لوسیفر، حاکم جهنم را بر عهده دارد. علاوه‌براین، ویوین آچامپونگ با سابقه بازی در فیلم The Witches در نقش لوسین، نگهبان قلمرو خیال نقش آفرینی خواهد کرد. چارلز دنس با سابقه بازی در سریال بازی تاج و تخت در نقش رودریک برگس که یک شارلاتان و جادوگر است، بوید هالبروک با سابقه بازی در سریال Narcos در نقش کورینتیان که یک کابوس فراری است، عاصم چادری در نقش هابیل و سانجیو بسکار در نقش قابیل، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است شاهد حضور آن‌ها در سریال The Sandman باشیم.

مجموعه کمیک سندمن کار خود را از سال ۱۹۸۹ آغاز کرد و اثری از نیل گیمن، نویسنده مطرح دنیای کمیک بود که توسط شرکت ورتیگو (Vertigo) از زیرمجموعه‌های دی سی منتشر می‌شد. این مجموعه با کیفیت بالای خود طرفداران زیادی به‌دست آورد و سری اصلی آن تا سال ۱۹۹۶ ادامه داشت و به ۷۵ شماره رسید و البته یک شماره مخصوص هم برای آن منتشر شد. بعدها نسخه‌های دیگری از سندمن هم به‌دست علاقمندان رسید؛ از جمله رمان و مجموعه‌ی پیش‌درآمد ۶ قسمتی آن.

سریال The Sandman قرار است در ۱۱ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس منتشر شود. دیوید اس گویر با سابقه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Blade II، فیلم Batman Begins و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice و آلن هاینبرگ با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده در سریال سندمن حضور دارند و گیمن نیز در ساخت سریال به آن‌ها کمک می‌کند. نتفلیکس هنوز تاریخی را برای انتشار سریال The Sandman در نظر نگرفته است.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده