نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۴

کمک کارگردان فیلم‌های نگهبانان کهکشان به ساخت قسمت جدید فیلم Thor

جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy در توییتر تایید کرد که به نوشتن فیلمنامه و ساخت فیلم Thor: Love and Thunder مشاوره داده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder (تور: لاو و تاندر) رسما از این هفته در کشور استرالیا آغاز شد، اما اطلاعات خیلی زیادی از داستان و اتفاقات آن در دسترس نیست. در حال حاضر می‌دانیم که در قسمت جدید فیلم Thor قرار است شاهد حضور اعضای نگهبانان کهکشان باشیم و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy تایید کرده است که به ساخت و نوشتن فیلمنامه فیلم Thor: Love and Thunder مشاوره داده است. او این موضوع را در پاسخ به یکی از طرفداران در توییتر اعلام کرده است.

گان پیش از این به ساخت دو قسمت اخیر فیلم Avengers نیز مشاوره داده بود و درواقع در آن نقش داشته است. باتوجه‌به حضور اعضای نگهبانان کهکشان، حضور گان و کمک به ساخت فیلم Thor: Love and Thunder می‌تواند خبر خوب و هیجان‌انگیزی باشد و او در ادامه به ستایش از تایکا وایتیتی، کارگردان و نویسنده این فیلم پرداخت. گان وظیفه کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را نیز بر عهده دارد که به علت تغییرات پیش آمده در زمان تولید و اکران فیلم، حالا نیاز به کمی تغییر و ویرایش خواهد داشت که این بازنویسی هم‌اکنون در جریان است. گان همچنین فیلم The Guardians of the Galaxy Holiday Special را نیز کارگردانی خواهد کرد.

ادریس البا، دنیلا ملکیور، دیوید دستمالچیان و  جان سینا  در فیلم The Suicide Squad

گان هم‌اکنون در حال تدوین نهایی فیلم The Suicide Squad و همچنین کارگردانی سریال Peacemaker است که این سریال در ونکوور در کشور کانادا فیلم‌برداری می‌شود که طبق گفته گان، سریال پیس‌میکر چیزی است که طرفداران انتظارش را ندارند. او همچنین تایید کرد که در حال کار روی اولین تریلر فیلم The Suicide Squad است و این تریلر ارزش صبر کردن را خواهد داشت.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، وین دیزل، جیمی الکساندر و تایکا وایتیتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor 4 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده