نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۳

آغاز ساخت سریال انیمیشنی بازی تاج و تخت در HBO Max

بنابر گزارش خبرگزاری‌های مختلف، احتمالاً فرایند ساخت یک سریال انیمیشنی در دنیای Game of Thrones برای پخش ازطریق شبکه HBO Max آغاز شده است.

شبکه HBO با ساخت دنباله‌ی جدید سریال محبوب «بازی تاج و تخت» با نام House of Dragons درحال آماده‌سازی برای ورود به مرزهای گسترده‌تری از دنیای وستروس است. اما علاوه‌بر این، رسانه‌های مختلف از ساخت یک مجموعه‌ی تلویزیونی دیگر در دنیای گیم آف ترونز می‌گویند؛ سریالی که به گزارش نشریه Variety، اینبار به‌صورت انیمیشنی ساخته خواهد شد.

HBO تاکنون اظهار نظری درباره این خبر نداشته است، بنابراین اطلاعاتی از داستان یا خط زمانی این سریال در دست نیست. درواقع این سریال می‌تواند به‌صورت یک دنباله، پیش درآمد یا اسپین آف از داستان اصلی Game of Thrones مطرح شده و با شخصیت‌های از آن‌ها شناخت داریم ارتباط داشته باشد. فعلاً هیچ یک از این موارد به تأیید منابع رسمی نرسیده است.

این سریال انیمیشنی درکنار شایعات جدیدی که هالیوود ریپورتر از مجموعه‌ی Dunk and Egg به آن پرداخته است به‌عنوان بخشی از پروژه گسترش دامنه فعالیت‌های HBO روی آثار فانتزی جورج آر آر مارتین مطرح شده است. ظاهراً این شبکه مستقیماً با نویسنده داستان‌های نغمه آتش و یخ همکاری کرده و به گسترش دنیای آن خواهد پرداخت.

البته اطلاعات ما از سریال House of Dragons به مراتب بیشتر از این است. این مجموعه که فرایند فیلم‌برداری آن نیز آغاز شده، در هرفصل ۱۰ اپیزود خواهد داشت که به وقایع دنیای گیم آف ترونز در ۳۰۰ سال قبل از اتفاقات این سریال می‌پردازد. داستان این سریال از کتاب‌ Fire & Blood نوشته جورج آر آر مارتین الهام گرفته شده که در آن از تاریخ وستروس گفته می‌شود. درواقع مجموعه «خاندان اژدهایان» به نحوه قدرت گرفتن تارگارین‌ها در قلمرو هفت پادشاهی تمرکز دارد.

تاکنون حضور پدی کانسیدین بازیگر انگلیسی فیلم‌هایی مانند Hot Fuzz در نقش کینگ ویسریس تارگارین تأیید شده است. بعد از این، HBO حضور مت اسمیت، اولیویا کوک و اما دآرسی را در این سریال اعلام کرده است.

براساس برنامه‌ریزی قبلی HBO، قرار است سریال House of Dragons از سال ۲۰۲۲ پخش شود. بنابراین این احتمال وجود دارد که سریال انیمیشنی مذکور نیز در همین حوالی آماده پخش شود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده