نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۷

مشخص شدن مدت زمان فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون

طبق اطلاعات ثبت شده در بخش بریتانیایی وب‌سایت دیزنی، فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون نهمین فیلم طولانی دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

فیلم Black Widow (بلک ویدو) در ابتدا قرار بود که فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را آغاز کند، اما شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا همه چیز را تغییر داده و هنوز مشخص نیست که این فیلم در زمان تعیین شده اکران خواهد شد یا دوباره شاهد تاخیر آن خواهیم بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان فیلم بلک ویدو مشخص شده که ممکن است احتمال انتشار فیلم را افزایش دهد. طبق اطلاعات ثبت شده در بخش بریتانیایی وب‌سایت دیزنی، فیلم Black Widow قرار است با مدت زمان ۲ ساعت و ۱۳ دقیقه یا به عبارتی ۱۳۳ دقیقه روی پرده برود. 

بدین ترتیب فیلم Black Widow به نهمین فیلم طولانی دنیای سینمایی مارول تبدیل می‌شود که بالاتر از آن آثاری مثل فیلم‌های Avengers، فیلم Captain America: The Winter Soldier، فیلم Captain America: Civil War و فیلم Black Panther قرار دارند و مدت زمان فیلم بلک ویدو تقریبا مشابه فیلم Thor: Ragnarok خواهد بود. اتفاقات فیلم Black Widow قرار است پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War آغاز شود و این ممکن است کمی اهمیت اتفاقات این فیلم را کاهش دهد.

ناتاشا رومانوف، ریچل وایس  و یلنا بلووا در فیلم Black Widow

بااین‌حال، شخصیت یلنا بلووا با بازی فلورنس پیو که قرار است دومین بلک ویدو دنیای سینمایی مارول باشد، قرار است در سریال Hawkeye حضور پیدا کند و باید دید اتفاقات فیلم Black Widow چگونه قرار است در آینده روی دنیای سینمایی مارول تاثیر داشته باشد. اگرچه وضعیت فیلم‌های آینده MCU خیلی روشن نیست، اما ویروس کرونا تاثیر زیادی روی روند تولید و پخش سریال‌های در دست ساخت دنیای سینمایی مارول برای دیزنی پلاس نگذاشته است.

فیلم Black Widow برای اکران در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده، اما هنوز تصمیمی در ارتباط با تاخیر دوباره یا انتشار همزمان آن از دیزنی پلاس گرفته نشده است. اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کیت شورتلند وظیفه کارگردانی فیلم بلک ویدو را بر عهده داشته است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده