نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۰

حضور کوین هارت در فیلم بوردرلندز برای ایفای نقش کاراکتر رولند

کوین هارت، بازیگر و کمدین مشهور آمریکایی بعد از چند ماه مذاکره بر سر حضور در اقتباس سینمایی از بازی Borderlands بالاخره با سازندگان این فیلم به توافق رسمی رسید.

کوین هارت که پیش از این هم در دو فیلم Jumanji سابقه نقش آفرینی به‌عنوان شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی را در کارنامه دارد، رسماً به‌عنوان بازیگر نقش رولند در فیلم اقتباسی لاین‌گیت از مجموعه بازی‌های Borderlands انتخاب شده است. شخصیت رولند یک سرباز ماهر در دنیای بوردرلندز است که برای این بازیگر کمدین، نقش نسبتاً جدی و متفاوتی به شمار می‌رود. اولین‌بار وبسایت The Illuminerdi در ماه دسامبر ۲۰۲۰ خبری مبنی بر آغاز مذاکرات هارت با سازندگان این فیلم را منتشر کرده بود.

الی روث، کارگردان فیلم Borderlands که کیت بلانشت، هنرپیشه برنده جایزه اسکار را نیز در تیم بازیگران خود دارد، به همراه کرگ میزین، سازنده سریال چرنوبیل و برنده جایزه امی مسئولیت نویسندگی فیلمنامه بوردرلندز را برعهده دارد. کیت بلانشت نقش کاراکتر اسطوره‌ای لیلیث را برعهده خواهد داشت.

الی روث در بیانیه‌ای راجع به حضور کوین هارت در این پروژه می‌گوید:

«از فراهم شدن فرصت همکاری با هارت بسیار خوشحالم. بازی در فیلم بوردرلند نقش متفاوتی برای او به شمار می‌رود و ما برای نمایش صورت متفاوتی از هنر بازیگری او که پیش از این دیده نشده بسیار هیجان زده هستیم. مطمئنم که او نقش رولند را به زیبایی بازی خواهد کرد.»

حضور کوین هارت در نقش رولند فیلم Borderlands

نیتن کاهانف رئیس شرکت Lionsgate Motion Picture Group در ادامه‌ی اظهارات الی روث می‌گوید:

«کوین در بسیاری از بلاک باسترهای سینما نقش داشته و داستان مرجع این فیلم نیز از یکی از پرفروش‌ترین مجموعه بازی‌های جهان برداشت شده است. ما از انطباق کامل تیم فیلمسازان خود با این داستان کاملاً راضی هستیم و خلاق‌ترین و مستعدترین افراد را برای این منظور در اختیار داریم.»

اولین قسمت از سری بازی‌های Borderlands در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. این بازی که توسط توسعه‌دهندگان استودیوی Gearbox Software و شرکت 2K منتشر شده بود، به خوبی مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفت. Borderlands 3 جدیدترین قسمت از این مجموعه است که در سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر شد. این مجموعه تاکنون ۶۶ میلیون نسخه را به‌صورت رسمی به فروش رسانده است.

آوی آراد و آری آراد تهیه کنندگان فیلم بوردرلندز هستند که تحت برند Arad Productions این مسئولیت را برعهده دارند. اریک فیگ از شرکت Picturestart و رندی پیکفورد تهیه کننده بازی‌های Borderlands و بنیانگذار شرکت Gearbox Entertainment نیز در تیم تهیه کنندگان اجرایی این پروژه حضور دارد. استرائوس زلنیک مدیرعامل Take-Two Interactive نیز از دیگر اسمی بزرگی است که در جمع سازندگان این فیلم مورد انتظار دیده می‌شود.

کوین هارت

آخرین حضور کوین هارت در سینما به Jumanji: The Next Level در سال ۲۰۱۹ برمی‌گردد. وی همچنین چند پروژه دیگر را به اتمام رسانده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به فیلم اکشن-کمدی Man From Toronto با حضور وودی هرلسون و کیلی کوکو اشاره کرد. هارت علاوه‌بر این، فرایند فیلم‌برداری Fatherhood را نیز به پایان رسانده که درباره مردی است که همسر خود را بعد از تولد فرزندش از دست می‌دهد. کوین هارت در ماه نوامبر با همکاری نتفلیکس جدیدترین برنامه ویژه و کمدی خود با نام No F**s Given را منتشر کرده و اوایل این ماه نیز یک قرارداد همکاری انحصاری را با این شبکه استریمینگ به امضا رسانده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده