نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۹

فرایند تولید فیلم Borderlands با بازی کیت بلانشت به زودی در مجارستان آغاز می‌شود

طبق اخبار جدید منتشر شده، مراحل تولید فیلم Borderlands با بازی کیت بلانشت به‌زودی در کشور مجارستان آغاز خواهد شد.

ادام گودمن رئیس شرکت مجارستانی MidAtlantic Films در مصاحبه جدید خود با هالیوودریپورتر، پروژه سینمایی Borderlands را در میان برنامه‌های این شرکت در برای سال ۲۰۲۱ معرفی کرده است. گودمن در ادامه اضافه می‌کند که شرکت میدآتلانتیک خود را آماده پروژه جدید لاینگزیت در لوکیشن‌های واقع در کشور مجارستان می‌کند. ظاهراً از زمان شیوع ویروس کرونا در اکثر کشورهای اروپایی، مجارستان به مقصد بسیاری از شرکت‌های فیلمسازی برای ادامه پروژه‌های نیمه کاره خود تبدیل شده است.

گودمن در خلال صحبت‌های خود می‌گوید:

«ما در حال حاضر برای فیلم Borderlands، پروژه جدید لاینگزیت فضا ایجاد کردیم و همچنین مشغول آماده‌سازی فصل سوم سریال Jack Ryan برای پارامونت تی‌وی هستیم. علاوه‌براین، یک پروژه جدید از دنیای سینمایی مارول نیز در برنامه‌های فعلی ما قرار دارد که به دلایل همیشگی نمی‌توانیم درباره آن توضیح بدهیم.»

الی راث

فیلم Borderlands اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و شرکت لاینزگیت با همکاری آراد پروداکشنز این فیلم را خواهد ساخت. آوی آراد و آری آراد پیش از این سابقه کار در فیلم‌های Iron Man، فیلم‌های مرد عنکبوتی، X-Men ،Ghost Rider و Blade را در کارنامه دارند. علاوه‌براین، رندی پیچفورد، بنیان‌گذار استودیوی گیرباکس سافتور و تهیه‌کننده‌ی اجرایی مجموعه بازی‌های بوردرلندز و استراوس زلنیک، رئیس و مدیرعامل شرکت تیک-تو اینتراکتیو، تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم «سرزمین‌های مرزی» خواهند بود.

در سال ۲۰۱۹ مجدداً تأیید شد که این فیلم در مراحل اولیه‌ی ساخت قرار دارد. پیش از این نیز رندی پیچفورد در سال ۲۰۲۰ تصادفاً کارگردانی الی راث در این پروژه را فاش کرده بود. راث سابقه کارگردانی در آثاری همچون Death Wish (آرزوی مرگ) و Knock Knock (تق تق) را در کارنامه دارد. ضمن اینکه تاکنون حضور کیت بلانشت در نقش لیلیث تایید شده است و کریگ مازین، سازنده سریال چرنوبیل و برنده‌ی دو جایزه‌ی اِمی وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Borderlands را بر عهده دارد. کیت بلانشت بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم‌های The Aviator و Blue Jasmine است که بیشتر برای بازی در نقش گالادریل در سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings شناخته می‌شود.

کیت بلانشت به عنوان زنی مدبر در امور خانه داری در سریال بانوی آمریکایی

اولین قسمت از بازی‌های Borderlands در سال ۲۰۰۹ منتشر شد که توسط گیرباکس سافتور تولید و توسط Take-Two Interactive با لیبل 2K منتشر شده است. اتفاقات این بازی در آینده و یک دنیای علمی تخیلی و در سیاره‌ پاندورا جریان دارد. تاکنون بیش از ۵۷ میلیون نسخه از مجموع کل قسمت‌های بازی به فروش رفته است. بازی Borderlands 3 آخرین نسخه بوردرلندز بود که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

فیلم Borderlands با تیم قوی سازندگان و بازیگران خود می‌تواند به یک اثر سرگرم کننده و سودآور تبدیل شود. البته باید دید که آیا نهایتاً این فیلم نیز به به سرنوشت ناگوار بسیاری از آثار اقتباسی از بازی‌های ویدیویی تبدیل خواهد شد یا خیر. نظر شما درباره فیلم سینمایی بوردرلندز به چه شکل است؟ آیا این فیلم می‌تواند به یک اقتباس موفق و دنباله‌دار در دنیای سینما تبدیل شود؟ نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده