نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۴

اعلام فهرست بازیگران دنباله سریال Vikings توسط نتفلیکس

نتفلیکس امروز مشخص کرد که چه بازیگرانی قرار است در نقش‌های اصلی سریال Vikings: Valhalla حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردزاند.

آذر سال گذشته بود که شبکه نتفلیکس اعلام کرد حق تولید و پخش دنباله سریال Vikings از شبکه هیستوری را خریداری کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست بازیگران دنباله سریال وایکینگ ها مشخص شده است. نتفلیکس امروز اعلام کرد در سریال Vikings: Valhalla قرار است شاهد حضور بازیگرانی چون سم کرلت در نقش لیف اریکسون، فریدا گوستافسون در نقش فریدیس، لئو ساتر در نقش هارالد سیگوردسن، بردلی فریگارد در نقش پادشاه کانوت، یوهانس هویکور یوهانسون در نقش اولاف هارالدسون، لارا برلین در نقش اما از نرماندی، دیوید اوکس در نقش ارل گادوین و کارولین هندرسون در نقش یارل هاکون، باشیم.

فهرست بازیگران سریال Vikings: Valhalla

مایکل هرست، سازنده و خالق سریال Vikings، به‌همراه جب استوارت، یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم Die Hard (جان سخت) محصول سال ۱۹۸۸، وظیفه ساخت سریال Vikings: Valhalla را بر عهده دارند و استوارت به‌عنوان شورانر در سریال حضور خواهد داشت. نتفلیکس هنوز تاریخی برای انتشار سریال Vikings: Valhalla در نظر نگرفته است. همچنین دنباله سریال Vikings قرار است در ۲۴ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس منتشر شود. 

اتفاقات سریال Valhalla قرار است صد سال پس از حوادث سریال Vikings جریان داشته باشد و سریال Vikings: Valhalla قرار است ادامه ماجراهای برخی از مشهورترین وایکینگ‌های تاریخ از جمله لیف اریکسون، فریدیس، هارالد هاراد و کینگ نورمن ویلیام فاتح را به تصویر بکشد؛ زیرا این زنان و مردان در اروپایی در حال تکامل به‌دنبال بقا هستند.

اریکسون یک کاوشگر اسکاندیناویایی از ایسلند بود که به‌عنوان اولین اروپایی شناخته می‌شود که ۵۰۰ سال قبل از کریستف کلمب وارد آمریکای شمالی شد. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Vikings: Valhalla قرار است در ایرلند انجام شود. نیلز آردن اوپلو، کارگردان فیلم The Girl with the Dragon Tattoo و کارگردان قسمت اول سریال Mr. Robot، وظیفه کارگردانی قسمت اول دنباله سریال Vikings را بر عهده دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده