نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۵

مت دیمون احتمالا در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارد

طبق اخبار منتشر شده، مت دیمون احتمالا برای بازی در فیلم Thor: Love and Thunder به‌همراه خانواده‌اش به کشور استرالیا سفر کرده است.

در فیلم Thor: Ragnarok (ثور: رگنراک) شاهد حضور افتخاری و کوتاه مت دیمون در نقش لوکی تقلبی بودیم که بازی او مورد توجه بسیاری قرار گرفت و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیمون ممکن است شانس دیگری را برای حضور در دنیای سینمایی مارول پیدا کرده باشد. طبق خبری که News.com.au منتشر کرده، مت دیمون به‌همراه خانوداه‌اش با یک جت شخصی به کشور استرالیا سفر کرده و محلی در نزدیکی خانه کریس همسورث را برای اسکان در شهر سیدنی اجاره کرده است. دیمون و خانواده‌اش هم‌اکنون در قرنطینه حضور دارند، اما به‌نظر می‌رسد که او قرار است در فیلم Thor: Love and Thunder (تور: لاو و تاندر) بازگردد.

پیش از این کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان و پام کلمنتیئف، از اعضای نگهبانان کهکشان به کشور استرالیا سفر کرده بودند که انتظار می‌رود شاهد حضور این بازیگران در فیلم Thor: Love and Thunder باشیم. اگرچه حضور یا عدم حضور دیمون در این فیلم قطعی نیست و در حال حاضر تنها یک شایعه است، اما صحنه حضور افتخاری دیمون در فیلم Thor: Ragnarok به‌عنوان بخشی از فیلم‌برداری صحنه‌های اضافه فیلم در آمریکا انجام شده بود و به‌نظر نمی‌رسد که دیمون برای یک نقش مشابه در فیلم Thor: Love and Thunder به‌همراه خانواده‌اش به استرالیا سفر کرده باشد و همچنین دو هفته نیز در قرنطینه بماند. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش احتمالی دیمون در قسمت جدید فیلم Thor در دسترس نیست.

لوگو رسمی فیلم Thor: Love and Thunder

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder قرار است از اوایل سال ۲۰۲۱ در کشور استرالیا آغاز شود که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک خواهد کرد. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، جیمی الکساندر و تایکا وایتیتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor 4 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده