نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۵

نتفلیکس آماری از محبوب‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۰ منتشر کرد

نتفلیکس در گزارش مالی جدید خود از استقبال کاربران این سرویس استریم از فیلم‌ها و سریال‌های اورجینالش در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۰ خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس آماری از میزان استقبال از سریال‌ها و فیلم‌های خود در طی سه ماه گذشته منتشر کرده است. نتفلیکس به‌تازگی اعلام کرده که تعداد مشترکین این سرویس استریم از مرز ۲۰۰ میلیون کاربر عبور کرده است و حالا در گزارش جدید خود در مورد محبوب‌ترین برنامه‌‌های خود در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۰ صحبت کرده که تمرکز آن بیشتر روی فیلم‌ها است. نتفلیکس تایید کرد که فصل چهارم سریال The Crown تا به امروز تبدیل به موفق‌ترین فصل سریال تاج تبدیل شده و بزرگ‌ترین شروع را در میان فصل‌های گذشته تجربه کرده است.

سریال The Crown شبکه آنلاین نتفلیکس و قدم زدن شاهدخت دایانا در خیابان

بااین‌حال، آمار دقیقی منتشر نشده است، اما نتفلیکس تایید کرد که تا به امروز بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر این سرویس استریم به تماشای سریال The Crown پرداخته‌اند. نتفلیکس همچنین در مورد موفقیت سریال Bridgerton نیز صحبت کرده و از آن به‌عنوان یک سریال بسیار محبوب یاد کرده است که البته آمار دقیقی نیز در دسترس نیست، اما به‌زودی اخبار جالب توجه و جذابی از سریال Bridgerton منتشر خواهد شد. فیلم The Midnight Sky با بازی و به کارگردانی جرج کلونی، محبوب‌ترین فیلم اورجینال جدید نتفلیکس در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۰ لقب گرفته است.

۷۲ میلیون کاربر خانگی نتفلیکس در ۴ هفته ابتدایی انتشار به تماشای فیلم The Midnight Sky پرداخته‌اند. همچنین بیش از ۴۳ میلیون کاربر نیز انیمیشن Over the Moon را در ۴ هفته ابتدایی تماشا کرده‌اند و طبق گفته نتفلیکس این انیمیشن یکی از برنامه‌هایی بوده که بارها دوباره تماشا شده است. نتفلیکس می‌گوید که بیش از ۵۳ میلیون کاربر به تماشای فیلم We Can Be Heroes به کارگردانی رابرت رودریگز پرداخته‌اند که این آمار بهتر از پیش‌بینی نتفلیکس بوده است.

علاوه‌براین، فیلم Holidate با بازی اما رابرتس با بیش از ۶۸ میلیون بار تماشا در ۴ هفته ابتدایی و فیلم The Christmas Chronicles: Part II با بازی کرت راسل با بیش از ۶۱ میلیون بار تماشا در ۴ هفته ابتدایی، از دیگر فیلم‌های محبوب موفق نتفلیکس در این دوره بوده‌اند. همچنین فیلم Just Another Christmas، اولین فیلم پرتغالی زبان نتفلیکس با موضوع تعطیلات نیز توانسته در چهار هفته ابتدایی با استقبال ۲۶ میلیون کاربر این سرویس استریم مواجه شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده