نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۷

ساخت سریال Redeemer به دلیل خروج متیو مک کانهی از آن متوقف شد

ساخت سریال Redeemer که برای شبکه FX در دست تولید بود، به‌دلیل خروج متیو مک‌کانهی از پروژه متوقف شد.

حدود یک سال پیش بود که اعلام شد متیو مک کانهی و نیک پیزولاتو سریالی به‌نام Redeemer را برای شبکه تلویزیونی FX تولید خواهند کرد. مک‌کانهی و پیزولاتو پیش از این سریال True Detective را تولید کرده بودند. به‌تازگی رسانه هالیوود ریپورتر از توقف روند تولید این سریال خبر داده است. 

شبکه FX به‌دلیل خروج متیو مک‌کانهی از سریال Redeemer دست به لغو آن زده است. طبق گزارش برخی منابع، نیک پیزولاتو نیز قصد دارد پیش از موعد از قرارداد همکاری خود با FX و 20th Television خارج شود. 

متیو مک کانهی و وودی هارلسون در اداره پلیس سریال True Detective

سریال Redeemer قرار بود توسط نیک پیزولاتو، براساس کتاب The Churchgoer، اولین رمان پاتریک کولمن ساخته شود. متیو مک‌کانهی قرار بود در این سریال نقش نگهبانی را بازی کند که در جریان جست‌وجو برای یافتن زنی گمشده وارد توطئه‌ای جنایی و بسیار فاسد می‌شود و به‌همین ترتیب گذشته و آینده وی با این معمای حاوی خشونت و حیله‌گریِ افزاینده تحت تاثیر قرار می‌گیرند و پیوند می‌خورند.

سریال Redeemer قرار بود به تهیه‌کنندگی متیو مک‌کانهی و نیک پیزولاتو با همکاری استودیوهای تلویزیونی Fox 21 و شبکه FX تهیه و تولید شود. این پروژه‌ی حالا متوقف شده قرار بود به دومین همکاری بین مک‌کانهی و نیک پیزولاتو تبدیل شود. ایشان پیش از این سریال تحسین شده True Detective را ساخته بودند، سریالی که به ۱۲ نامزدی امی دست پیدا کرد و پنج‌تای آن را برنده شد. سریال Redeemer همچنین قرار بود اولین نقش‌آفرینی متیو مک‌کانهی در یک سریال تلویزیونی پس از شش سال باشد؛ وی آخرین بار در فصل اول سریال True Detective نقش‌آفرینی کرده بود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده