نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۳

همکاری اپل با اندی سمبرگ و نویسنده Palm Springs برای ساخت یک فیلم کمدی علمی تخیلی جدید

اندی سمبرگ قرار است در یک فیلم کمدی و عملی تخیلی جدید برای اپل بازی کند که نویسنده فیلم Palm Springs وظیفه نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده دارد و همچنین نوآ هاولی و بن استیلر نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور خواهند داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اندی سمبرگ، بازیگر نقش جیک پرالتا در سریال Brooklyn Nine-Nine (بروکلین ناین-ناین) قرار است در یک فیلم جدید به ایفای نقش بپردازد. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، سمبرگ قرار است در یک فیلم کمدی درام و علمی تخیلی بدون نام برای اپل بازی کند که این پروژه تحت برند Apple Original Films در دست ساخت است. اندی سیارا نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را براساس ایده‌ای اورجینال از رافائل باب واکسبرگ،‌ خالق و شورانر سریال BoJack Horseman بر عهده خواهد داشت.

سیارا پیش از این وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Palm Springs را بر عهده داشته بود که این فیلم که طی امسال از هولو منتشر شد، نیز یک اثر کمدی درام و علمی تخیلی بود و در آن سمبرگ به ایفای نقش پرداخته است. همچنین سمبرگ به‌همراه نوآ هاولی و دن سلیگمن به‌عنوان تهیه‌کننده و بن استیلر، نیکی وینساتاک و جکی کوهن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت. نام باب واکسبرگ در بین تهیه‌کنندگان فیلم نیز دیده می‌شود. هاولی بیشتر برای ساخت سریال Fargo و سریال Legion شناخته می‌شود که در همکاری دوباره با FX وظیفه ساخت سریال Alien را نیز بر عهده گرفته است.

مقاله‌ مرتبط:

اگرچه اطلاعات بیشتری از از جمله داستان این فیلم در دسترس نیست و حتی نام آن را نمی‌دانیم، اما حضور سمبرگ، سیارا، هاولی، استیلر و باب واکسبرگ در این پروژه می‌تواند نظر بینندگان اپل را جلب کند. علاوه‌بر بازگشت در فصل هشتم سریال Brooklyn Nine-Nine، سمبرگ قرار است در انیمیشن Chip 'n' Dale: Rescue Rangers که برای دیزنی پلاس در دست ساخت است، صداپیشگی شخصیت دیل را بر عهده داشته باشد و همچنین برای صداپیشگی شخصیت جاناتان در انیمیشن Hotel Transylvania 4 نیز باز خواهد گشت.

علاوه‌براین، سمبرگ قرار است در فیلم Super High که یک فیلم اکشن کمدی است نیز حضور داشته باشد که در این فیلم شاهد حضور کریگ رابینسون نیز خواهیم بود. از جمله فیلم‌های اورجینال Apple Studios نیز می‌توان به فیلم Greyhound با بازی تام هنکس، انیمیشن Wolfwalkers و فیلم Cherry با بازی تام هالند و به کارگردانی برادران روسو اشاره کرد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده