نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰

اشاره به اسپایدرمن 2099 در تصاویر جدید انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2

سونی به مناسبت سال نو میلادی دو تصویر از دنباله انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse را منتشر کرده که به شخصیت اسپایدرمن 2099 اشاره دارد.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) یکی از موفق‌ترین و تحسین شده‌ترین انیمیشن‌های سال ۲۰۱۸ بود که این انیمیشن سینمایی موفق شد ۳۷۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و همچنین جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را نیز دریافت کرد و حالا دنباله آن در دست ساخت است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 منتشر شده است که به حضور یک شخصیت مرد عنکبوتی دیگر در این قسمت اشاره دارد. سونی و مارول به مناسبت سال نو میلادی دو تصویر جدید از انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse را منتشر کردند که در آن شاهد حضور شخصیت اسپایدرمن 2099 هستیم:

اسپایدرمن 2099 در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2

اسپایدرمن 2099 در حال بررسی ساعتش در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2

میگل اهارا نام واقعی مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ است که در سال ۱۹۹۲ توسط پیتر دیوید و ریک لئوناردی خلق و برای اولین‌بار معرفی شد. همچنین در صحنه پس از پایان انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse شاهد حضور کوتاه اسپایدرمن 2099 بودیم که اسکار آیزاک صداپیشگی میگل اهارا را بر عهده داشت و حالا به‌نظر می‌رسد که این شخصیت قرار است حضور پر رنگی را در دنباله انیمیشن Spider-Man داشته باشد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 در دسترس نیست، اما در قسمت اول نیز شاهد حضور شخصیت‌های عنکبوتی زیادی درکنار مایلز مورالز و پیتر پارکر از دنیاهای مختلف بودیم.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 برای اکران در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۵ مهر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. خواکیم دوس سانتوس، کارگردان انیمیشن‌های سریالی چون سریال Avatar: The Last Airbender و سریال The Legend Of Korra، وظیفه کارگردانی و دیوید کالاهام، نویسنده فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Godzilla، فیلم Wonder Woman 1984، فیلم Zombieland: Double Tap و فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings، وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Spider-Man: Into The Spider-Verse 2 (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی ۲) را بر عهده دارند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده