نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

تصاویر فاش شده از محصولات لگو برای فیلم Eternals رهبر گروه Celestial را نشان می‌دهد

به‌تازگی تصاویری از محصولاتی که لگو برای فیلم Eternals تدارک دیده، فاش شده است که حاوی نمایی از رهبر گروه Celestial تا سفینه اترنال‌ها و مبارزات فیلم است.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا اکران فیلم Eternals (اترنالز) تا یک سال عقب بیفتد و حالا این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول قرار است در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) اکران شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویری از محصولات اختصاصی لگو برای فیلم اترنالز فاش شده که حاوی نکات جالبی است. اگرچه محصولات لگو لزوما قرار نیست براساس داستان و اتفاقات یک فیلم باشد و ممکن است کاملا بی‌ربط بوده باشد، اما تصاویر اخیر فاش شده حاوی نکات جالبی مثل مبارزه اترنال‌ها با رهبر گروه Deviantها در روی سفینه فضایی است یا در تصویر دیگری می‌توانیم Arishem، رهبر گروه Celestial را مشاهده کنیم:

بااین‌حال، ظاهر Arishem نسبت به اولین حضورش در فیلم Guardians of the Galaxy کمی تفاوت دارد و باید در نسخه نهایی دید که چقدر بین این دو نسخه تفاوت وجود خواهد داشت. همچنین این تصاویر نشان می‌دهند که Deviantها بیشتر حالتی هیولا مانند دارند و حداقل در اینجا ظاهری انسان مانند نخواهند داشت که در این صورت احتمالا باید شاهد استفاده گسترده از جلوه‌های ویژه برای طراحی و خلق این گروه شرور شاهد باشیم. البته باز هم تاکید می‌کنم که این تصاویر لزوما قرار نیست ظاهر یا کلیت گروه Deviantها یا حتی بخشی از فیلم را فاش کند و درنهایت ممکن است در فیلم شاهد نسخه کاملا متفاوتی باشیم.

ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش، بری کیوگن در نقش درویگ و کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Eternals حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider و فیلم Nomadland، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده داشته است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده