نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۹

Wonder Woman 1984 رکورد کمترین امتیاز کاربران IMDB به فیلم‌های دنیای سینمایی دی سی را شکست

فیلم Wonder Woman 1984 تنها پس از چند روز از انتشار، رتبه اول کمترین امتیاز کاربران IMDB به فیلم‌های دنیای سینمایی دی سی را به خود اختصاص داده است.

از روز جمعه هفته گذشته فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984) رسما در سینماهای آمریکا و همچنین ازطریق سرویس استریم HBO Max منتشر شد، اما برخلاف قسمت اول، این فیلم نتوانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند و تا به امروز نقدهای متوسطی را دریافت کرده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) با واکنش منفی کاربران IMDB نیز مواجه شده است. فیلم Wonder Woman 1984 تا به امروز امتیاز ۵.۷ از نزدیک به ۷۶ هزار رای را از کاربران IMDB دریافت کرده است تا کمترین امتیاز در بین فیلم‌های دنیای سینمایی دی سی که با نام DCEU بیشتر شناخته می‌شوند، در این وب‌سایت را دریافت کند.

پیش از این نیز فیلم Wonder Woman 1984 لقب Certified Fresh را در وب‌سایت راتن تومیتوز از دست داده بود و در حال حاضر تنها ۶۳ درصد منتقدان در این وب‌سایت برای فیلم Wonder Woman 2 نقد مثبت ثبت کرده‌اند. همچنین این فیلم سینمااسکور B+ را از تماشاگران دریافت کرده است. پیش از این فیلم Suicide Squad با امتیاز ۶ از بیش از ۵۹۶ هزار رای کمترین امتیاز را در بین فیلم‌های DCEU در IMDB دریافت کرده بود. نکته جالب این است که قسمت اول فیلم Wonder Woman با امتیاز ۷.۴ از بیش از ۵۴۹ هزار رای، بهترین امتیاز را در بین فیلم‌های DCEU در IMDB به خود اختصاص داده است.

IMDb logo

پس از آن فیلم Man of Steel با امتیاز ۷ از بیش از ۶۸۶ هزار رای، فیلم Shazam با امتیاز ۷ از بیش از ۲۵۰ هزار رای و فیلم Aquaman با امتیاز ۶.۹ از بیش از ۳۶۵ هزار رای، در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. همچنین فیلم Wonder Woman 1984، تنها فیلم DCEU است که امتیاز آن در IMDB کمتر از ۶ می‌شود که علاوه‌بر فیلم Suicide Squad، در رتبه‌های بالاتر می‌توان آثاری چون فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice با امتیاز ۶.۴ از ۶۲۰ هزار رای، نسخه اکران فیلم Justice League با امتیاز ۶.۳ از بیش از ۳۸۰ هزار رای و فیلم Harley Quinn: Birds of Prey با امتیاز ۶.۱ از بیش از ۱۵۸ هزار رای، را نیز مشاهده کرد.

بااین‌حال، فیلم Wonder Woman 1984 تا به امروز ۸۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده و همچنین عملکرد درخشانی را نیز در شبکه HBO Max داشته است و همین موضوع باعث شد تا برادران وارنر ساخت فیلم Wonder Woman 3 را خیلی سریع تایید و اعلام کند که پتی جنکینز برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه به‌همراه گل گدوت برای بازی در نقش پرنسس دایانا در این قسمت باز خواهند گشت.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده