نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰

فیلم Wonder Woman 1984 در روز اول توسط نیمی از مشترکان اچ بی او مکس دیده شده است

نمایش خانگی فیلم Wonder Woman 1984 با رضایت برادران وارنر همراه شده است.

در سال عجیبی که به آخرین روزهای آن نزدیک می‌شویم، صنعت سینما هم دستخوش تغییرات زیادی شده و یکی از این موارد به نحوه‌ی نمایش فیلم‌های سینمایی برمی‌گردد؛ فیلم‌هایی که خیلی از آن‌ها به فاصله‌ی کمی از اکران در سالن‌های سینما یا حتی هم‌زمان با این قضیه وارد سرویس‌های استریم می‌شوند و فیلم Wonder Woman 1984 نیز یکی از همین دست آثار بوده است؛ محصولی از برادران وارنر که در همان روز اول نمایش در اچ بی او مکس (HBO Max)، تقریباً نیمی از مشترکان این سرویس به تماشای آن نشسته‌اند.

مسئولان وارنر مدیا (که اچ‌بی‌او زیرمجموعه‌ی آن محسوب می‌شود) با اعلام این خبر از پیروزی بزرگ خود در راه نمایش این فیلم گفته‌اند و به‌نظر می‌رسد چنین موضوعی می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقات بزرگ‌تری در زمینه‌ی نمایش فیلم‌های سینمایی روی سرویس‌های استریم شود؛ فیلم‌هایی که تا پیش‌از این عادت داشتیم آن‌ها را مدت‌ها بعد از اکران رسمی در خانه ببینیم. به گزارش وارنر، روز اول نمایش فیلم واندر وومن 1984 در اچ‌بی‌او مکس با هجوم علاقمندان آثار برگرفته از محصولات دی سی کامیکس همراه بوده، به‌طوری‌که تعداد ساعات تماشای فیلم در این روز سه برابر روزهای معمولی ماه گذشته بوده است.

دراین‌میان سروصدای ایجادشده پیرامون فیلم در شبکه‌های اجتماعی هم نقش پررنگی در استقبال گسترده از آن داشته؛ هیاهویی که چه مثبت باشد و چه حتی در بعضی موارد منفی، می‌تواند تنور را برای چنین فیلم‌هایی گرم‌تر کند. درعین‌حال رضایت بالای مسئولان وارنر و دی سی انترتینمنت هم باعث شده آن‌ها به سرعت از پتی جنکینز، کارگردان دو نسخه‌ی اول واندر وومن بخواهند کارگردانی فیلم سوم را هم برعهده بگیرد و از همین الآن برنامه‌ها برای تولید این فیلم با حضور گل گدوت در نقش اصلی آغاز شده است.

مقاله‌های مرتبط:

اندی فورسل، از معاونان اجرایی وارنر و مدیر کل بخش رسانه‌های خانگی وارنر مدیا در این مورد می‌گوید: «فیلم واندر وومن 1984 رکوردشکنی کرده و آماری در بخش‌های مختلف به جا گذشته که از انتظارات ما هم در مورد میزان تماشای آن توسط مخاطبان در ۲۴ ساعت اول فراتر بوده است؛ آماری که نشان‌دهنده‌ی علاقه‌ی زیاد مخاطبان به این فیلم است و در صورتی که همین‌طور پیش برود، می‌تواند آخر هفته هم به شکلی فراتر از انتظار به مسیر خود ادامه دهد. در این روزهای سخت (همه‌گیری ویروس کرونا) که گزینه‌ی اکران در سینماها مثل گذشته در دسترس نیست، واقعاً خوشحالیم که توانسته‌ایم برای خانواده‌ها امکان لذت بردن از چنین فیلمی با این حس و حال خوب را درون خانه‌ها فراهم کنیم.»

این روزها طرفداران دایانا بی‌صبرانه منتظر ادامه‌ی ماجراهای این شخصیت قدیمی و محبوب دی سی در سومین فیلم واندر وومن هستند؛ فیلمی که پتی جنکینز مدتی قبل داستان آن‌را کم‌وبیش آماده دانسته بود و تنها نیازمند کمی تغییرات برای کامل‌تر شدن است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده