نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

سریال The Wilds برای فصل دوم تمدید شد

شبکه آمازون از تمدید سریال The Wilds که توانسته نظر مثبت منتقدان و بینندگان را جلب کند، برای فصل دوم خبر داده است.

ماه گذشته بود که سریال The Wilds از شبکه آمازون منتشر شد که این سریال توانست با نقدهای مثبتی مواجه شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمازون از تمدید این سریال درام که شباهت زیادی به سریال Lost دارد، برای فصل دوم خبر داده است. فصل اول سریال The Wilds در ۱۰ قسمت تولید شده بود که انتظار می‌رود فصل دوم نیز در ۱۰ قسمت تولید شود که در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی از فصل دوم این سریال در دسترس نیست. 

سریال The Wilds داستانی گروهی از دختران نوجوان و دبیرستانی را دنبال می‌کند که پس از سقوط هواپیمای آن‌ها در یک جزیره خالی از سکنه، باید برای زنده ماندن و بقا تلاش کنند. در ادامه مشخص می‌شود که حضور این دختران در جزیره تصادفی نیست. سوفیا علی، شنون بری، جنا کلاوس، میا هیلی، رین ادواردز، هلنا هاوارد، ارانا جیمز، سارا پیجین، دیوید سالیوان، تروی وینبوش و ریچل گریفیتس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Wilds حضور داشته و به ایفای نقش پرداختند. 

سارا استرایکر وظیفه ساخت سریال The Wilds را بر عهده داشته است که قابل انتظار است برای ساخت فصل دوم نیز بازگردد. علاوه‌براین، استرایکر به‌همراه جیمی تارسس، دیلان کلارک، سوزانا فوگل (کارگردان قسمت اول)، ایمی بی هریس و جان پلسن، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال حضور دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده