نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۰

کریس ایوانز به لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم Don’t Look Up پیوست

کریس ایوانز جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران پر ستاره فیلم Don’t Look Up به‌کارگردانی آدام مک‌کی و با بازی لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس اضافه می‌شود.

فیلم Don’t Look Up (به بالا نگاه نکن)، جدیدترین فیلمی است که آدام مک کی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Big Short و فیلم Vice، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده دارد و مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم مورد انتظار آغاز شده است که مدتی پیش تصاویری از پشت صحنه این فیلم نیز منتشر شد که در آن شاهد حضور لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران این فیلم کمدی و پر ستاره اضافه شده است. منابع نزدیک به ددلاین گفتند که کریس ایوانز به جمع بازیگران فیلم Don’t Look Up اضافه شده است.

بااین‌حال، نتفلیکس واکنشی به حضور ایوانز در فیلم Don’t Look Up نداشته و اطلاعاتی از نقش وی نیز در دسترس نیست. ایوانز پس از پایان حضورش در دنیای سینمایی مارول و نقش کاپیتان آمریکا، به‌نظر می‌رسد که برنامه شلوغی دارد. پس از حضور در فیلم The Red Sea Diving Resort و فیلم Knives Out، او طی سال جاری میلادی در سریال Defending Jacob که از شبکه اپل تی‌وی پلاس منتشر شد، حضور داشت. ایوانز همچنین در همکاری دیگرش با نتفلیکس قرار است در فیلم The Gray Man به کارگردانی برادران روسو جلوی دوربین برود که در این فیلم اکشن با رایان گاسلینگ و آنا د آرماس هم‌بازی خواهد بود. همچنین ایوانز صداپیشگی شخصیت باز لایتیر را در انیمیشن Lightyear، اثر جدید پیکسار را نیز بر عهده گرفته است.

لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Don’t Look Up در حال قدم زدن در مترو

فیلم Don’t Look Up داستان دو ستاره‌شناس خرده‌پا و معمولی را دنبال می‌کند که وارد تور رسانه‌ای می‌شوند تا به جهان راجع به یک شهاب سنگی عظیم هشدار بدهند؛ شهاب سنگی که در حال نزدیک شدن به زمین است و مطابق مطالعات آن‌ها به‌زودی کره‌ی خاکی و تمام ساکنین آن را نابود خواهد کرد. جنیفر لارنس، راب مورگان، لئوناردو دی‌کاپریو، مریل استریپ، کیت بلانشت، جونا هیل، هیمش پاتل، تیموتی شالامی، آریانا گرانده، کید کادی، تومر سیسلی، متیو پری، تایلر پری، ملانی لینسکی و ران پرلمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Don’t Look Up حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

انتظار می‌رود که فیلم Don’t Look Up در اواخر سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده