نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۵

پوسترهای تازه Wonder Woman 1984 کاراکترهای فیلم را نشان می‌دهد

شرکت برادران وارنر پوسترهای جدیدی از فیلم بسیار مورد انتظار Wonder Woman 1984 را برای نمایش قهرمانان و تبه‌کاران آن منتشر کرد.

شرکت برادران وارنر پوسترهای جدیدی از فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴) را منتشر کرد که کاراکترهای این اثر ابرقهرمانی را در معرض نمایش قرار می‌دهد. این چهار پوستر درست چند هفته قبل از پخش این دنباله‌ی مورد انتظار از شبکه‌ی HBO Max از راه رسیده است. در اوایل ماه دسامبر برادران وارنر با انتشار بیانیه‌ی غیرمنتظره‌ای اعلام کرد که همه‌ی فیلم‌های سال ۲۰۲۱ این شرکت از جمله The Matrix 4 (ماتریکس ۴) و Dune (تل‌ماسه) از روز اول اکران در دسترس کاربران اچ‌بی‌او مکس نیز قرار می‌گیرند و برای یک ماه در این شبکه باقی خواهند ماند. بنابراین فیلم Wonder Woman 1984 با نمایش در سینماهای منتخب و شبکه‌ی HBO Max در روز کریسمس آغازکننده‌ی این روند خواهد بود که واکنش تند کارگردانانی چون کریستوفر نولان را نیز به‌دنبال داشت.

پوسترهای جدیدی که در آستانه‌ی راه‌یابی Wonder Woman 1984 به شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس منتشر شده است، قهرمانان و تبه‌کاران فیلم را به نمایش می‌گذارد. گل گدوت در نقش زن شگفت‌انگیز، کریس پاین در نقش استیو ترور، کریستن ویگ در نقش چیتا و پدرو پاسکال در نقش مکس لرد از ستاره‌های این اثر ابرقهرمانی به‌شمار می‌آیند که هر یک پوستر مخصوص به خودشان را دارند. طراحی پوستر‌ها نیز شباهت زیادی به پوسترهایی دارد که پیش‌تر از این فیلم شاهد بودیم. باتوجه‌به اینکه حوادث دنباله‌ی فیلم «زن شگفت‌انگیز» در سال ۱۹۸۴ اتفاق می‌افتد، در طراحی پوسترهای آن از رنگ‌های جیغ و روشن استفاده شده است که بر جذابیت و زیبایی آن‌ها می‌افزاید. این پوسترها اولین‌بار در وب‌سایت آی‌جی‌اِن به نمایش درآمد و شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به تماشای آن‌ها بپردازید.

فیلم Wonder Woman 1984 ماجراهای زن شگفت‌انگیز را در سال ۱۹۸۴ و در طول جنگ سرد دنبال می‌کند که پس از پیوستن به استیو ترور، معشوقه‌ی خود با دو دشمن نیرومند با نام‌های مکسول لرد و باربرا ان مینروا درگیر می‌شود. گل گدوت نقش پرنسس دایانا/زن‌ شگفت‌انگیز، کریس پاین نقش استیو ترور، کریستن ویگ نقش باربرا ان مینروا/چیتا، کانی نیلسن نقش هیپولیتا، رابین رایت نقش آنتیوپ و پدرو پاسکال نقش مکسول لرد را در فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» ایفا می‌کنند. درست مانند قسمت اول پتی جنکینز سکان هدایت این اثر ابرقهرمانی را در دست داشت و جف جانز و دیوید کالاهام را در نگارش فیلم‌نامه‌ی آن یاری کرد. فیلم Wonder Woman 1984 ماه آینده در تاریخ ۵ دی ۱۳۹۹ (۲۵ دسامبر ۲۰۲۰) به‌شکل هم‌زمان در سالن‌های سینما و شبکه‌ی HBO Max به نمایش در می‌آید.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده