نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰

سریال خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو از فیلیمو پخش خواهد شد

سریال خوب بد جلف: رادیو اکتیو به کارگردانی پیمان قاسمخانی و محسن چگینی در دست ساخت است و به‌زودی از سامانه فیلیمو پخش خواهد شد.

مدتی پیش بود که پیمان قاسمخانی اعلام کرد قصد ساخت سریالیبه‌عنوان دنباله‌ی فیلم‌های «خوب، بد، جلف» را دارد؛ سریالی طنز با بازی مجدد سام درخشانی و پژمان جمشیدی. این سریال که «خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو» نام دارد، به نویسندگی برادران قاسمخانی و امیر مهدی ژوله در حال ساخت است. البته احتمالا مطابق معمول پیمان قاسمخانی سرپرست نویسندگان سریال باشد، نه یکی از نویسنده‌های اصلی. کارگردانی سریال «خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو» برعهده محسن چگینی و پیمان قاسمخانی خواهد بود و از فیلیمو پخش خواهد شد. تاکنون اطلاعات چندانی از جزییات داستانیِ دقیق و فهرست بازیگران این سریال به‌دست نرسیده است.

از آن‌جایی که می‌دانیم این سریال دنباله بر دو فیلم «خوب، بد، جلف» است، باتوجه‌به این فیلم‌ها می‌توان حدس زد که باز هم با داستانی طنز راجع به فیلم‌سازی طرف باشیم و در تیم بازیگران نیز چند نام سرشناس را ببینیم. در برخی منابع نیز آمده که دلیل ساخت این سریال، طولانی بودن بیش از حد داستان فیلم «خوب، بد، جلف: ارتش سری» است و پیمان قاسمخانی درواقع قصد دارد داستان فیلم را در این سریال به‌پایان برساند.

شما در ادامه می‌ةوانید تیزر سریال «خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو» را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

پیمان قاسمخانی سریال «رادیواکتیو» را به‌عنوان دنباله‌ای بر فیلم‌های «خوب، بد، جلف» و «خوب، بد، جلف: ارتش سری» جلوی دوربین می‌برد. فیلم اول در سال ۱۳۹۵ روی پرده رفت و با دست یافتن به فروشی ۱۶ میلیارد تومانی به یکی پر فروش‌ترین فیلم‌های سینمای ایران تبدیل شد. قسمت دوم در سال ۱۳۹۸ روی پرده سینماهای ایران رفت و با فروش ۱۴ میلیارد تومانی عملکرد خوبی در گیشه داشت. این فیلم پس از آن در مرداد سال جاری به‌صورت آنلاین نیز اکران شد. پیمان قاسمخانی، کارگردان فیلم‌های «خوب، بد، جلف» از فیلمنامه‌نویسان شناخته‌شده ایرانی است. او سابقه نگارش فیلمنامه‌ فیلم «مارمولک» را داشته و در ساخت سریال‌های «ساختمان پزشکان»، «دزد و پلیس»، «مسافران»، «مرد هزار چهره»، «شب‌های برره»، «پاورچین» و «بدون شرح» همکاری کرده است.

مهراب قاسمخانی نیز از فیلمنامه‌نویسان شناخته‌شده ایرانی است. او علاوه‌بر همکاری در نگارش سریال‌هایی مانند «مرد هزار چهره»، «شب‌های برره»، «مسافران» و «پژمان»، در فیلم‌های «ناگهان درخت»، «جهان با من برقص» و «جوجه تیغی» بازی کرده است. دیگر نویسنده سریال «رادیواکتیو» امیرمهدی ژوله است. وی در نگارش سریال‌های «مرد هزارچهره»، «مرد دو هزار چهره»، «قهوه تلخ»، «عطسه» و «شوخی کردم» دست داشته و در سریال‌های «دیوار به دیوار»، «گلشیفته» و فیلم‌های «سامورایی در برلین»، «سونامی» و «هزارپا» بازی کرده است. محسن چگینی از تهیه‌کنندگان تلویزیون ایران است که سریال‌های «گسل»، «شمعدونی»، «پژمان»، «ساختمان پزشکان» و «مسافران» را تهیه کرده است.

شما کابران زومجی درباره ساخته شدن سریال «خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو» چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده