نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۲

بازیگر سریال Watchmen به جمع بازیگران فیلم Gucci به کارگردانی ریدلی اسکات پیوست

فهرست بازیگران فیلم درام جنایی Gucci باری دیگر با پیوستن جرمی آیرونز، بازیگر سریال کوتاه Watchmen گسترش یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جرمی آیرونز، بازیگر نامزد جایزه‌ی اِمی برای نقش‌آفرینی در سریال ابرقهرمانی تحسین‌شده‌ی Watchmen (نگهبانان) به لیدی گاگا در فیلم Gucci (گوچی) پیوسته است که ریدلی اسکات، کارگردان فیلم‌های Alien (بیگانه) و Blade Runner (بلید رانر) آن را برای شرکت مترو گلدوین مایر کارگردانی می‌کند. این فیلم درام جنایی براساس کتابی تحت عنوان The House of Gucci: A Sensational Story of Murder, Madness, Glamour, and Greed (مزون گوچی: داستانی پُرهیجان از قتل، جنون، فریبندگی و طمع) ساخته می‌شود و به ماجرای قتل مائوریتسیو گوچی، کارآفرین مُد ایتالیایی می‌پردازد. در این فیلم لیدی گاگا نقش پاتریزیا رجیانی، همسر سابق گوچی را ایفا می‌کند که محکوم به زمینه‌چینی قتل شوهرش پس از کشف رابطه‌ی او با زن دیگری می‌شود.

آدام درایور، بازیگر فیلم‌های Marriage Story‎ (داستان ازدواج) و Star Wars: The Rise of Skywalker‎ (جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر)، جرد لتو، بازیگر فیلم‌های Suicide Squad (جوخه‌ی انتحار) و Requiem for a Dream (مرثیه‌ای بر یک رؤیا)، آل پاچینو، بازیگر فیلم‌های The Irishman (مرد ایرلندی) و The Godfather (پدرخوانده)، جک هیوستون، بازیگر فیلم‌های The Yellow Birds (پرنده‌های زرد) و Night Train to Lisbon (قطار شبانه‌ی لیسبون) و ریو کارنی، بازیگر فیلم‌های The Tempest (طوفان) و Gemini (برج جوزا) دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Gucci حضور خواهند داشت. در این فیلم درایور در نقش مائوریتسیو گوچی ظاهر می‌شود و جرمی آیرونز نقش رودولفو گوچی، پدر مائوریتسیو را ایفا می‌کند که در گزارش‌های پیشین آمده بود که ایفای این نقش برعهده رابرت دنیرو است.

روبرتو بنتیونیا وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم Gucci را برعهده دارد و ریدلی و جیانینا اسکات از شرکت «اسکات فری پروداکشنز» و کوین والش به‌عنوان تهیه‌کنندگان آن فعالیت می‌کنند. شرکت مترو گلدوین مایر تاریخ ۳ آذر ۱۴۰۰ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۱) را برای اکران فیلم «گوچی» تعیین کرده است. جرمی آیرونز برای ایفای نقش ادرین وایت، باهوش‌ترین مرد جهان در سریال کوتاه درام Watchmen شبکه‌ی HBO تا مرز دریافت جایزه‌ی اِمی پیش رفت. این بازیگر انگلیسی‌تبار درحال‌حاضر مشغول ایفای نقش نویل چمبرلین، نخست‌وزیر بریتانیا در فیلم Munich (مونیخ) شبکه‌ی نتفلیکس است که یک اقتباس از رمان رابرت هریس به‌حساب می‌آید. جرمی آیرونز که پیش از این در فیلم Kingdom of Heaven (قلمرو بهشت) با ریدلی اسکات همکاری داشت، نقش آلفرد پنی‌ورث را در نسخه‌ی زک اسنایدر Justice League (لیگ عدالت) شبکه‌ی HBO Max بازی می‌کند. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با زومجی در میان بگذارید. 


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده