نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۷

تاریخ انتشار انیمیشن Transformers: War For Cybertron Earthrise از نتفلیکس مشخص شد

شبکه نتفلیکس تاریخ انتشار انیمیشن Transformers: War For Cybertron Earthrise که بخش دوم سه‌گانه انیمیشن تبدیل‌شوندگان است، را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس تاریخ انتشار انیمیشن Transformers: War For Cybertron Earthrise را اعلام کرده است. اگرچه ساخت قسمت بعدی نسخه سینمایی و لایو اکشن براساس مجموعه Transformers (تبدیل شوندگان) به کندی در حال انجام است، اما نتفلیکس در تابستان امسال مجموعه انیمیشنی Transformers: War for Cybertron را معرفی کرد که یک سریال انیمیشنی سه فصلی خواهد بود که بخش اول آن با نام Siege در تابستان امسال منتشر شد و حالا نتفلیکس تاریخ انتشار بخش دوم آن که Earthrise نام دارد، را اعلام کرده است. 

بر این اساس، انیمیشن Transformers: War For Cybertron Earthrise در تاریخ ۳۰ دسامبر (۱۰ دی) از نتفلیکس منتشر خواهد شد. سه‌گانه Transformers: War For Cybertron دارای ارتباط با اسباب‌ بازی‌هایی با نام مشابه هستند که در سال ۲۰۱۸ توسط هاسبرو منتشر شده بود. تمرکز این سریال انیمیشنی روی نبرد بین اتوبات‌ها و Decepticonها برای آینده سیاره آن‌ها یعنی سایبرترون است. در Earthrise، شاهد حضور اتوبات‌ها در سیاره دیگری هستیم که باید مزدوران تبدیل‌شوندگان را دنبال کنند. بخش سوم این مجموعه با نام Kingdome قرار است در سال ۲۰۲۱ از نتفلیکس منتشر شود.

انتظار می‌رود مانند بخش اول، سریال Transformers: War For Cybertron Earthrise نیز در ۶ قسمت تولید شده باشد. سریال انیمیشنی Transformers، تنها انیمیشن سریالی نیست که براساس اسباب بازی‌های محبوب دهه ۸۰ میلادی در دست ساخت است و قرار است از نتفلیکس منتشر شود. نتفلیکس پیش از این ساخت انیمیشن Masters of the Universe: Revelations را تایید کرده بود که در آن صداپیشگان برجسته‌ای مثل مارک همیل نیز حضور دارند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده